2 veckor!
Idag fyller bebbarna två veckor! Och dagen till ära blev de fotade ordentligt! Fortfarande några kvar om någon är intresserad!
pojkarna:
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Flickorna
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

De är jättefina! Ska bli spännande att se hur de ser ut när de blir större.
Hur många letar du hem till? Ska du behålla någon själv förresten?
Men så söööta barnen blivit"

Jag tänkte nog behålla en hona själv, ska försöka övertala min bror att ta en också istället för en hane. Har antagligen hem till 3 av hanarna, men bara en av småflickorna.
Är inne på att kastrera Pepsi (Det är lite synd att han och Delphi inte ska kunna gå ihop, och just nu sprider han en otroligt manlig doft i hela mitt hus!) och leta efter en mörk hane till Delphi till nästa år om allt går som det ska.
Oj så söta.

Tvungen att lägga upp denna också! Världens sötaste! Riktig sysonkärlek!

Och tungan är också ganska söt!
#7 Åh vilken söt liten stjärttunga!
Naww vad söta! de utvecklas snabbt!

Ja, de växer så det knakar!