Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 1809 ggr
HannaM
0

Håll en tass

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För Belsebub som är i Uppsala hos veterinären sen tvåtiden inatt. Misstänker förstoppning på killen, när vi åkte hem hade han precis fått vätskebula och kontrast. Dom skulle höra av sig om det blev sämre så jag får väl vara glad över att jag inte hört något, inga nyheter är goda nyheter i sånna här fall. Fast usch vad jag vill veta, telefontiden börjar vid två, håller ni en tass för att vi får bra nyheter då?

[Eleya]
0

Jag håller tummar och tår, så håller Tibia alla sina 4 tassar! Lycka till med lill-killen!

TottsiGirl
0

Här håller vi alla tassar, fingrar och tår hårt hårt!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Sarah
0

Här hålls det tassar!

sofie
0

Här håller vi tassar och tummar!

Nussen
0

Vi håller också alla tassar och tummar

Zandra---83
0

Både jag och Birdie hoppas att allt går bra!

HannaM
0

Tack för alla tassar! Veterinären hörde av sig, dom såg inget som stoppade upp kontrasten och det var mindre gaser i mage och tarm. Han verkade aningen piggare men inte helt. Dom skulle ta lite prover så vi får väl vänta och se helt enkelt. Lilla Belsskiten.

Zandra---83
0

Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! Tänker på dej och honom!

Gottfridsson
0

Tänker på er och Belsebubben! Vi håller tassar/tummar här hemma och hoppas grabben kommer hem frisk och kry snart.

Loveferrets
0

Håller oxå tummarna här att det inte är nån fara med honom.

UlrikaD
0

Höll tassarna hela natten, så jag fortsätter såklart!

Aviendha
0

Men lilla blubbet då! Håller alla tassar, tår och tummar jag hittar!

Sara
0

Usch! Jobbigt att inte veta. Håller tummarna!

Sara

Gottfridsson
0

Lilla Belsebubben, pigga på dig är du go! Vi tänker på dig och hoppas allt går bra.

HannaM
0

Fortsätter att inte veta så mycket alls här hemma. Senast vi hörde något skulle han få lite mat, antar att dom vill se om han äter och om det passerar. Fortsätter berätta för mig själv att inga nyheter är bra. Suck, vill veta hur det är med blubbet.

Gottfridsson
0

#16 förstår dig…oroligt att inte bli uppdaterad.

Tycker det är svagt att inte kunna hålla ägaren informerad.

Vi tänker på er och belsebubben…kram

HannaM
0

Fast.. det är ju många djur där, så här på kvällskvisten när dom inte har så mycket folk antar jag att resurserna måste gå till djuren som finns där men, ja. Man blir ju hönsmamma minst sagt när dom är borta och sjuka.

Zandra---83
0

Hoppas så att allt går bra.

Gottfridsson
0

#18 jo, de djur som ligger inne måste ju gå i första hand…men även med kort om personal, tycker jag det kunde planeras in utrymme för kontakt med ägare till inneliggande djur. Det skulle ju minska oron lite hos ägarna.

Norrskenets
0

Håller alla tummar och tassar stenhårt för grabben

Loveferrets
0

Prova ring själv Hanna, det hade jag gjort Skrattande

sarae
0

här håller vi alla tassar, tår, fingrar ja allt vi kan hitta för blubbet!

Gottfridsson
0

#22 Jo, det kan man göra…men det innebär oftast att man tar upp tid som ska gå till att ta hand om de inneliggande djuren.

HannaM
0

#22 Det funkar dagtid men inte nu, dom tar bara emot samtal om akut sjuka djur.

Gottfridsson
0

#25 oh…är det så illa med kontakten :-(

Bogey
0

Håller tassarna för (halv)brorsan.

JossanH
0

Oj, hoppas det kommer gå bra för lille Belsen! Håller tummarna.

Sajtvärd på Iller.ifokus

HannaM
0

Nu är Belsebub hemma, veterinären ringde i förmiddags och berättade att han åt med god aptit, bajsade och var pigg. Gaserna som dom hade sett var borta också. Han verkar nöjd över att vara utsläppt hemma igen. Får hoppas på att han bara fick en släng av något eller att kontrasten fått ut eventuellt stopp så det inte är något som lagt sig tillrätta för att vandra vidare någon dag.

Loveferrets
0

#29, Oh så skönt, tror jag de att han e lycklig över att vara hemma o få springa som han vill nu.

Hoppas han fortsätter vara pigg o glad.

Saga85
0

Härligt att ha grabben hemma igen, hoppas att det ska vara nog med veterinärsbesök nu på ett bra tag!

Madde
0

Vad skönt att han är hemma igen. =) Hoppas han får fortsätta att vara pigg nu.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara
0

Sånt där skrämmer skiten ur en. Hoppas han inte får nått återfall.

Sara

JossanH
0

Men vad skönt att han mår bra nu! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Eleya]
0

#29 Åh va kul att allt gick bra! Nu får han återigen njuta av friheten  =D

Nussen
0

Skrattande

Gottfridsson
0

Blev så glad när jag fick veta att han skulle komma hem Skrattande Hoppas allt är bra nu.

Norrskenets
0

Vad skönt, nu kan man äntligen pusta ut och släppa dom blå tummarna:)