Iller och katt.
Hur går det för dig som har båda? Går dom på samma låda? Sover dom på samma ställen? Leker dom i samma ställning?

Jag har två katter. Den ena hatar illrar och fräser så fort de kommer nära, och illrarna respekterar (läs är skiträdda) det och springer därifrån. Men den andra leker med dem och kan t.o.m sova ihop med den ena.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Jag har en illervalp och två katter. Den yngsta katten på 2 år leker ihop med illern. Det är dock alltid hon som tröttnar då vår lilla iller är som duracell kaninen. Den äldsta katten på ca 6 år är inte lika intresserad, han går undan när illern närmar sig och illern verkar ha fattat vinken och låter honom vara.
Katt toaletterna står i badrummet som är off limits för illern. Katterna går gärna på hans lådor som sporadiskt placerats ut i lägenheten.
Dom dricker ur samma skål och har maten brevid varandra. Barfar min iller en hel del så han äter inte så mycket annan mat. Och när han gömmer sina köttbitar brukar katterna hitta dom - lite av en cirkus här hemma där alla är högt & lågt :)
Tips: sök på forumet, sökfunktionen är rätt bra och denna fråga har vart uppe otroligt många gånger så du kan säkert finna massor med svar på dina frågor och lite till i dem :)
Paulina