Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 513 ggr
Faxlin
0

OT. Sportlov?

Jag undrar lite hur det ser ut runt om i landet. När har ni sportlov. Här omkring skiljer det sig mellan vecka 8 och 9. Vad har ni planerat in under era lov.

Jaja, detta riktar sig självklart till er som är yngre och går i skolan, eller ni äldre som studerar eller ni med barn som studerar. Vore lite skojigt att se hur sportlovet är uppdelat.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

haha, sådant andra får och inte vi. Här brukar jag kalla det för bråkveckan, och just i år infaller den vecka 9. Men runt om i landet så heter den nog sportlov ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

aha….hmmm helt nytt för mig ;P

VeronicaKahlbäck
0

häromkring (örebrotrakten) så infaller det vecka 8, jag ska åka skidor, shoppa, gå på bio, KANSKE åka på illerträff:), träffa släkten, påbörja våran flytt m.m… så här är det fullt upp!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[jenkass]
0

här är lovet snart slut! (varit denna veckan) Och som vanligt händer det inget i regniga borås!!!

Faxlin
0

Låter som ett skojigt lov i alla fall.

Audiatur et altera pars

Aelsklinn
0

Jag saknar faktiskt väldigt mycket att ha lov. Sånt existerar inte på universitetet… Men vi har en dag ledigt: en Studentsportardag! Det kan man ju kanske räkna som lov…

emoflickan
0

jag har typ haft sportlov denna veckan haha. tenta på lördag..då får man ledig en vecka innan :P

Theres
0

Jag har fortfarande jullov ;) Men får sportlov nästan vecka :D Sen har jag sportlov fram till påsklovet, så har jag påsklov till sommarlovet :P

golf.ifokus.se

bnoffan
0

Här i stan vet jag i alla fall att det är sportlov nästa veckan. Suck! Då kommer man få stå ut med massa dryga småbarn som hänger på jobbet hela kvällarna Skrikandes

Sara
0

# 10 Vad jobbar du med?

Sara

bnoffan
0

#11 McDonald´s…..

Sara
0

Aha.. Då förstår jag. *ler*

Sara

Aelsklinn
0

#8 ja, jag har förstått att det är vanligt att man får en studievecka innan tentan… Vi får EN studieDAG!!!! 7p kemi… inte lätt

emoflickan
0

#14, ouch! det var inte riktigt snällt av dom! Jag har en 7poängstenta som avslutning på denna kursen i maj och dom får vi t.om TVÅ lediga veckor att plugga inför den.

Smeagol
0

Sportlov…suck. De börjar vecka 9. Och jag ska jobba då…suck suck. De är ju vasalopps veckan så de kommer att vara full rulle på jobbet. så otroligt skönt att gå upp 02,30 och 04,00. Men annars blir de inte så väldans tidigt men mycket att gör och mega mycket folk.. suck igen..