God morgon
Ville bara passa på att önska alla en god morgon.
Har suttit och fixat med sajten nästan hela natten. Utan att något har hänt. hihi undrar om det är höjden av ineffektivitet? Har ni andra något som slår det när det gäller ineffektivitet? Skulle vara roligt att höra om jag är värst. hihi
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
morron

Jag kan vara väldigt ineffektiv när det kommer till att plugga. Kan sitta en hel dag och när jag sedan tänker på vad jag lärt kan jag inte komma på någonting. Avgör du Åsa vem som är värst av oss 

Jag anser fortfarande att jag leder, jag har ju försökt gjort något hela natten utan resultat. Du har inte försökt, mer än att du har åkt till skolan.
Vad anser ni andra? Och finns det någon som slår detta?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Jätte bra sida Åsa! Toppen när det börjar finnas många illersidor.

#4 Visst är det roligt när det finns flera ställen att hålla till på.
Tackar för att du tycker sidan är fin. Den blir vad ni medlemar gör den till. Så nu hjälps vi åt att göra den bättre. Eller vad säger ni?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Har du använt bilderna som jag skickade till något?

Jag skickade in dem tillsammans med andra bilder jag fått så att grabbarna som håller i iFokus fick bestämma vilken de skulle göra om och sätta högst upp på sidan. Skickade så många bilder att jag inte ens vet vilken iller som sitter där uppe nu. Har bett om hjälp på iller sverige att kolla upp om någon känner igen sin iller. Känner du igen honom/henne? Just nu har jag dem kvar på min dator och njuter av att titta på riktigt snygga iller kort. Och drömma om hur jag vill få till mina egna.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

#3 Jag försöker visst
Läser och läser men det försvinner ut lika fort som det kom in 

Okej, då ligger vi lika då. fniss.
Någon som slår oss?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Jag utgår från att du tog det med glimten i ögat för det var så det var menat 

#10 Självklart, tar alltid det mesta med glimten i ögat. Så länge det inte handlar om tråkiga saker som djurmisshandel och vanvård och död. Då blir jag allvarlig.
Annars är det så att allt som skrivs här skall läsas som om den som skriver menar gott. Ingen ska vara taskig eller elak mot någon. Tillåter inte det.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
vad cool :)

haha okej. Då vet jag att de inte godkände någon av mina bilder.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Jag har en fluga som springer omkring på fingrar och tangenterna medans jag skriver. Irriterande så nu går jag ifrån en stund. Kanske har han dragit när jag kommer tillbaka. Föresten finns det 2 små gröna bladskott på Kaprifolen utanför. Sjukt, ur led är tiden.

Japp, undrar hur länge det ska vara så här?
Audiatur et altera pars