Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 125 ggr
klarsferrets
0

träff i viskafors 26/5 07

Ang. sommarträffen 26/5 Anmälan sker senast den 19/5 2007.

Maila mig på ac.klar@telia.com om du vill komma. Därefter får du ett mail där jag förklarar hur du ska göra med betalningen. Betalningen skall ske senast den 22 maj 2007.

Vi hoppas på fint väder och eftersom det är varmare ute kan vara vara ute med, då kan vi även ta in mer folk. Vi kommer ha tipspromenad och även lite andra tävlingar.

Tänk på att skriva hur många som kommer och namnet på alla som kommer, detsamma gäller för illrarna (hur många illrar och namnet).

Är du medlem i SKILLS så glöm inte skriva ditt medlemsnummer.

**Kostnaden för träffarna kommer att bli  50kr för SKILLS medlem  60kr för icke medlemmar **Detta kommer att betalas i förskott eftersom jag måste inhandla både mat och dryck för träffarna.

Maten kommer bestå av en tacosallad, Buffé som passar för veganer, vegetarianer, gluten och laktos allergiker och även köttätare =)

Försäljningen för denna träff är den samma som på den förra.

MVH klarsferrets Flört

elinn
0

Då ska vi iaf försöka ta oss ner =) Om jag inte har oturen att jobba vill säga…

klarsferrets
0

Då får vi hoppas att du kan komma hit då så du inte behöver att jobba

kitty
0

jag kommer ju såklart hemskt gärna med mina kottar :)

klarsferrets
0

vad kul . hoppas på att vi får fint väder så vi kan va ute

kitty
0

ja det hoppas jag med :9 milton ser för tossig ut när han e utomhus..Amy e en kalaspingla som gärna solar ;)

Madde
0

Vi kommer på träffen. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

mm ser fram emot att träffa er i gen.

madde dig träffar jag ju på lördag i gen hihi

Madde
0

japp vi ses på lördag. =)

en fråga, glömde vi våran rike tike??? Hehe. annars blir det till och leta som en galning efter den. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

nä inte vad jag kan se . men jag ska leta mer i morgon åt er

klarsferrets
0

puttar upp denna tråd

elinn
0

Haha har jag otur eller har jag otur. Jag jobbar söndag efter löning varannan månad och åker på att jobba 27 maj men jag ska försöka fixa så jag slipper. Är ju ett tag dit så meddelar jag i tid att jag ska bort så går det säkert att fixa =)

domiino
0

OBS OBS OBS.

Ville bara säga att pga vissa omständigheter så är nu tyvär denna träff inställd. Välldigt tråkigt, men "shit happends."  Hoppas ni kan hitta någon annat roligt att sysselsätta er med denna helg =)

elinn
0

Får man fråga varför träffen är inställd? Har ännu inte kommit ikapp med att läsa alla olästa trådar än så kanske hittar svaret själv snart men iaf…

domiino
0

pga vissa omständigheter så ser det mörkt ut med träffen. Men vi kommer att maila de som har varit på våra träffar och de som visat sitt intresse innan för denna träffen så fort vi vet om det blir en träff eller inte