Räka?
Rickie kastrerades för knappt 2 veckor sedan och vägde då 1400g…nu är han nere i 1200g…han har krympt sjukt fort tycker jag…vart ska detta sluta? kommer han att bli en räka eller? ;)
vem vet..milton kanske tänder på räkor ;)?
oooh, en till dexter! en liten blek räka!
Triton har inte gått ner, vad jag ser, sen han kastrerades för flera månader sedan.. tror det har mycket med vid vilken tidpunkt man kastrerar dom på!
Sajtvärd på Iller.ifokus

haha, tror inte att du behöver oroa dig för att han blir en räka. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hahaha det där var en riktig räk pose! ja det ser inte bättre ut här hemma…2 räkor å en badboll…hur lyckas man?
#4, han ser ut som om han håller på och dirigerar något komplicerat stycke av Mozart haha! En kulturell och kultiverad räka!

haha ja en kutiverad räka ja :P :D
lucifer är inte direkt smal men ine tjock heller direkt. men så är ju inte han kastrerad. men han har massadubbelhakor ja :P

#4 Snacka om läbbig bild, har ju en mil långa ben! *ler*
#10, jag tycker det där ser mera ut som konstsim. Utan vatten. Konstsim, dirigent och balett, räkan har många järn i elden!
Dexter ser jättemysig ut och verkar vara en riktig personlighet
. Jag hade några illrar på besök här en gång som jag tror (?)kommer från samma uppfödare som Dexter. De var också väldigt gracila med långa balettben :).
hahaha ja han ser verkligen rolig ut! lille söt dexter!
haha, dexter är underbar. såndär är albin oxo (förvånande?!) ;))

Är det bara jag som har 3 ''igelkottar''? som Nettan och Calle mobbade mina för så sent som i lördags. Dom är tydligen så tjocka at dom går igelkottsgång?!?! Burton gick upp 200g efter kastreringen, är han onormal eller? :) Båda mina honor väger runt 1,2kg.
# 16 Funny är också igelkottig.. Rultar riktigt när hon går.
Sara