Iller iFokus

Iller

Etiketterfärgpälsteckning
Läst 540 ggr
Ninja
0

Färger och teckningar

Vilka färger och teckningar finns det på illrar? Är det många? Finns det nån bra sida som man kan lära sig lite om dom? Som det är nu känner jag bara igen DEW och albino, och ibland viltfärgade.. Men som jag har förstått det så kan dom sistnämnda se ganska olika ut, och därför har jag lite svårt för det. Eller är jag helt ute och cyklar, ser alla viltfärgade likadana ut? Och just det, en och annan silver känner jag igen också.. Men det är nog allt.

Hehe, kanske lite dumma frågor, men jag vill lära mig! =) Och som sagt, tipsa gärna om nån bra sida där det står lite om färger och teckningar, och gärna med bilder så jag ser hur dom ser ut också ;)

Therese-jhfd
0

ÅsaF håller just nu på med en artikelserie om just illerns färger och teckningar. Kolla under fliken artiklar så skall du nog hitta lite läsvärt. Glad

Faxlin
0

Fler artiklar om restrerande färger är på väg.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ninja
0

Jaa det har jag inte sett! Generad Tack så mycket! =)

Faxlin
0

Det är lätt att missa, men som sagt, fler kommer ut under veckan.

Audiatur et altera pars

Ninja
0

Hehe, då ska jag lusläsa varenda en. =)

Faxlin
0

haha, låter bra det. Dessa artiklar kommer man nog att tjäna på att gå in i flera gånger. Detta då det är mycket som visas med kort på de olika nyanserna liksom.

Audiatur et altera pars

Ninja
0

Nu har jag läst dom som finns. Hjälp vad många variationer det finns på pasteller och viltfärgade Förvånad Men jag är iaf lite klokare än förut. =)

Faxlin
0

Ja, det är ju just det som kan krångla till det för folk. Att varoationen är så stor bland samma färg liksom.

Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

Nu har jag kikat runt på artiklar men finns inget om teckningar? Eller är jag helt blind?

Faxlin
0

Har du gått in under fliken artiklar. när du kommer dit går du in under den grupp som heter Illerns Färger & Teckningar.
Där har du artiklar om Panda, Blaze och Tomte.
Lite mer allmänt om hur de ser ut dock.

Hoppas du hittar dem.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

hehe ok tack så mycket! *latmask*