Nickos kastrering
Imorrn, 14 feb, kl.9 ska vi lämna in Nicko på Falu Djursjukhus… Börjar kännas väääldigt nervöst nu, vare sig man vill eller inte! Vi får hämta honom efter kl.15 så det blir en lååång dag i Falun då vi inte tänker sitta och åka hela vägen fram och tebaka mer än nödvändigt (skulle bli runt 20 mil allt som allt om vi skulle åka hem emellan!)…
När vi lämnat Nicko ska vi in till Falun och hälsa på Lukaz förra ägare, där blir det lite frulle och en massa prat fram till kl.12 ialla fall.
Sen blir det väl till att leka turist inne i stan fram till kl.15… =/
Blir bra för Lukaz att få komma ut till stan igen oxå, där han en gång kom ifrån =) Han har blivit en riktig lantis sen han kom till oss =))
Nä, nu ska jag gå och tvångspussa Nicko lite… Våran lilla dryga skatt!
Du ska se att Nicko kommer att klara det här galant! Tänker på er i morgon!
Sara

sara, Ja annars jäklar ska han få med mig att göra OM han inte gör det! Tack, va snällt!
Kommer garanterat att gå bra Gumman..=) Znagge fick sina Tjoppade i fredags & ja kunde knappt sova natten innan..=) Men han busar & märker inte av sin "FörLust" alls..=) Igår va första dagen då ja inte behövde ha mina killar sepererade så nu har han en kompis på heltid &sså..=) KramKram!!..=)

Det kommer att gå hur bra som helst ska du se!!!=) Lycka till!! Både jag och smeagol håller tummarna och tassarna för nicko:)
Jag håller tummarna att det går bra imorgon med min före deta iller nicko.Å vad jag saknar han.

Jag vill härmed meddela att våran kille är ett gäng familjejuveler fattigare nu och allt har gått bra! =) Blev många & långa timmar i Falun idag men 15:30 fick vi äntligen hämta honom!
Nä nu ska vi vila lite, är HELT slut nu…
Tack för alla era fina ord!! *Kram*

Förresten, han väger 1.8 kg =)
va härligt att höra! Nu kan ni pusta ut! 1.8..hmmm då har han lite att ta ifrån nu hihihi

Vad skönt att allt gick bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha stackarn..han ser bra slut ut! ;)

sarae, Ja nog är han trött! I skrivande stund ligger han brevid pappsen och sover i våran säng =) Så jäkla gullig!

naw sötnosen har somnat med tungan ute. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa: Ja han låg och sov i mitt knä igår kväll och strax innan jag bestämde mig för att förflytta oss in i sovrummet så såg jag att han hade lilla tungan ute så jag var bara tvungen att plåga honom me ett till kort! Inte för att det gjorde honom nåt då han inte ens reagerade på blixten men ändå ;o)

#19 kul att get gått bra!
*flabbar lite* Om man kollar på fotot i #19 så ser det nästan ut som om Per ligger på mage med huvudet nedåt (dvs att Nicko ser ut som Pers bakhuvud) och att Per ligger med ena armen uppåt. Ser ni? Jat tolkade iaf bilden så först, innan jag undrade var 17 illern låg… *flabbar mer* Lite konstigt huvud måste jag säga att den där Per har isf… *lol*