Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 983 ggr
Loveferrets
0

Svenska illervänner

Hej, finns det fler som inte får svar från Malin (cannaydia) ?

Trots meil, sms och telefonsamtal går hon inte att nås.

Malin

josefinholm
0

mailade henne ang. omplaceringen av Nara me har inte fått svar. var i och för sig någon vecka minst sedan.

Denna kommentar har tagits bort.
Loveferrets
0

Okej, nä det är trist att det ska behöva ta så lång tid, även Julia är svår att nå,

Nussen
0

Jag får alltid svar av Malin & Julia och alla andra hos Svenska Illervänner som jag har haft kontakt med Glad

Loveferrets
0

Vilken tur du har då Flört

cannaydia
0

Eva dig har jag varit i kontakt emd över mailen tidigare och förklarat för dig att det lider brist på tid och jag önskar jag hade 24h/dygnet jag kunde ägna mig åt omplaceringsverksamheten (eller min egna uppfödning) men tyvärr. Men jag tror vi rättat till den biten så du förstår nu.

#2 Nara omplacerades privat, ni kontaktade mig över mail och fick mitt svar över mail (och även er bad jag om ursäkt att svaret dröjde och förklarade varför). Men vid tillfället hade ni satt upp er på valp ist…

#4 Tålamod och förståelse att varken Julia eller jag kan klona oss för att hinna med "vanliga livet" och ett aktivt föreningsliv vi båda önskar vi hade tid med. Tack för förståelsen, svar kommer med lite tålamod Skrattande

Tack för förståelse att man inte alltid får svar inom 1-2dygn, men vi gör så gott vi kan! Finns det frivilliga som vill hjälpa till inom omplacerings verksamheten på ett eller annat sätt är det ALLTID välkommet!

Loveferrets
0

#6, Okej Tack för svar Malin, dock har jag inte satt upp mig på en valp.

Tänk om man kunde sluta vara så "hejjed" Flört

Vivalafrance
0

Svårt oftast men kontakten i början var okej.

JossanH
0

Detta är ju något som flera har klagat på under ång tid. Kanske ni skulle kunna höra om någon mer skulle kunna ställa upp och svara på mail så folk slipper vänta och att omplaceringen "fölorar ett hem" under tiden då folk kanske hittar en annan iller eller som här ovan- de bokar en valp istället.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

#9, Har precis skickat en förfrågan om det för jag funderade på det oxå.

josefinholm
0

abolut inget personligt mot just "cannaydia" men jag var väldigt intresserad av Nara. men som sagt i samma skede som det var dags att tinga valpar så blev det så istället då jag inte hörde mer från Malin.  Men huvudsaken är att Nara har det bra NU då de nuvarande ägarna har valt att behålla henne.