Omstrukturering
Saker har flyttats i mitt sovrum idag… En byrå hade VÄLT efter att Celadon hade öppnat ALLA lådor. I den andra byrån hade mina kläder bytt lådor! Alla toppar och t-shirts låg i en annan låda och alla shorts hade flyttat in hos mina BHs. Elendesiller, nu har han lyckats klura ut hur min NYA avspärrning fungerar…
Skyll dig själv :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hi hi 

Hahahaha, han tyckte uppenbarligen inte det låg på rätt sätt.

*fniss*
Hm, borde det inte räknas som dubbelsidig aktivering? ;)
Paulina

Hmm, jag inser nu att det inte är Celadon… Det är sånt Cliff brukar göra och nyss visade han att inte hade problem att hoppa över den nya avspärrningen… suck

Haha, stackars sötgubben som får en massa skit för att Cliff varit framme.
Då får du skylla dig ännu mer själv :P Honom har du ju själv avlat fram hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus

:) tyckte att det var kontigt. När Celadon kommer upp vill han leka. Han vill att man ska jaga honom mitt i natten. Cliff har ofta mer direkta mål, som att flytta på kläder etc :)

Var glad för det lilla, här hemma innebär en vistelse i sovrummet att man bajsar och gömmer kött under huvud ändan på sängen=/ (Iris skötte sig dock exemplariskt, jag önskar att våra kräk tagit efter henne)

hihi, ni verkar sakna Iris massor :) kom ihåg att hon var sjuk, inanför den vita pälsen döljer sig en lite jävul;)

Nu tror jag bara du baktalar henne, hon som är så go och mysig och aldrig skulle göra en fluga förnär;)