Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 889 ggr
Punkten
0

Fotosession

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bekant till mig jobbar som proffsfotograf i Södertälje och har föt tillfället ett projekt som rör husdjur. Så i förra veckan var jag där för att fotas tillsammans med alla kräken :) Det var inte poppis för illrarna då det var så mycket i studion som var för intressant för att klara av att vara stilla. Men lite bra bilder blev det i alla fall :) Sen har jag en liten förfrågan. Någon som har lite annorlunda husdjur eller väldigt söta ungar som man skulle vilja fota så är man välkommen till hans studio i Södertälje och man kan ta kontakt via mig. Något han verkligen efterfrågar är någon som vågar ta med sig sin orm :) Här är i alla fall lite bilder!

Punkten
0

Captain Morgan och Lilly

Punkten
0

Captain Morgan och Lilly

Punkten
0

Captain Morgan

Punkten
0

Captain Morgan och Lilly

enbartmalin
0

Åh vad underbara bilder! :)

Hälsningar Malin

Aviendha
0

Åh, vad kul! Fina bilder blev det ju också :)

Haha, jo, jag har mer än en gång jagat iller bakom bakgrunder och under stativ och räddat skrajsna fotografer från odjuren :P Men de ser ju samarbetsvilliga ut på bilderna iaf :)

Punkten
0

Skenet kan verkligen bedra.. de ser så lugna och snälla ut, men bara för att jag håller de i ett järngrepp. De var så nyfikna på allt som hände ;p

Punkten
0

Men de blev lite mysigt efter ett tag ;)

Punkten
0

Morgan ledsnade till slut och bet fotografen Göran i armen när han kom för nära. Kan inte riktigt klandra honom efter att ha en blixt som blinkar en i ansiktet konstant :p tur att Göran är van vid djur ;D

Aviendha
0

#3 Snygga kontraster på en snygg herre med en otroligt jämn och fin mask :)

#7 ser så mysig ut!

Punkten
0

Lägger upp de på gerbilerna också, de blev så söta :)

Här är en nöjd Baileys ;p

Punkten
0

Både Baileys och Absolut Ruby

Punkten
0