Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 889 ggr
Punkten
0

Fotosession

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bekant till mig jobbar som proffsfotograf i Södertälje och har föt tillfället ett projekt som rör husdjur. Så i förra veckan var jag där för att fotas tillsammans med alla kräken :) Det var inte poppis för illrarna då det var så mycket i studion som var för intressant för att klara av att vara stilla. Men lite bra bilder blev det i alla fall :) Sen har jag en liten förfrågan. Någon som har lite annorlunda husdjur eller väldigt söta ungar som man skulle vilja fota så är man välkommen till hans studio i Södertälje och man kan ta kontakt via mig. Något han verkligen efterfrågar är någon som vågar ta med sig sin orm :) Här är i alla fall lite bilder!

Punkten
0

Captain Morgan och Lilly

Punkten
0

Captain Morgan och Lilly

Punkten
0

Captain Morgan

Punkten
0

Captain Morgan och Lilly

enbartmalin
0

Åh vad underbara bilder! :)

Hälsningar Malin

Aviendha
0

Åh, vad kul! Fina bilder blev det ju också :)

Haha, jo, jag har mer än en gång jagat iller bakom bakgrunder och under stativ och räddat skrajsna fotografer från odjuren :P Men de ser ju samarbetsvilliga ut på bilderna iaf :)

Punkten
0

Skenet kan verkligen bedra.. de ser så lugna och snälla ut, men bara för att jag håller de i ett järngrepp. De var så nyfikna på allt som hände ;p

Punkten
0

Men de blev lite mysigt efter ett tag ;)

Punkten
0

Morgan ledsnade till slut och bet fotografen Göran i armen när han kom för nära. Kan inte riktigt klandra honom efter att ha en blixt som blinkar en i ansiktet konstant :p tur att Göran är van vid djur ;D

Aviendha
0

#3 Snygga kontraster på en snygg herre med en otroligt jämn och fin mask :)

#7 ser så mysig ut!

Punkten
0

Lägger upp de på gerbilerna också, de blev så söta :)

Här är en nöjd Baileys ;p

Punkten
0

Både Baileys och Absolut Ruby

Punkten
0

Det blev en lång dag med pendel från Jakan till Södertälje för att fotas, och sen ta tåget till Upplands Väsby för att till slut få åka bil hem. Det var ganska trötta djur som ramlade ut ur transportburen ;) Efter att på hemvägen blivit fotade av ytterligare 2 personer, bland annat av busschauffören vi hade åkt med :D

Punkten
0

#5 Blev så otroligt nöjd :)

#6 Tänk vad bilder lurar. De lyckades ta sig in överallt och var dessutom nära att springa ut till resten av byggnaden. Fotografen hade helt missberäknat deras förmåga att hoppa xD

#10 Ja, Morgan har så otroligt fin teckning. En riktigt ståtlig herre ;)

JossanH
0

åååh, vilka snygga illrar du har!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Punkten
0

#15 Tackar ;D lite trevligt att äntligen ha bilder som inte antingen är suddiga eller där de sover :p

Jobin
0

grymt fina illrar ja. Är cpt Morgan från murgrönans kanske?

Sarah
0

Jättefina bilder!

#17 jag såg det med, direkt då jag träffade morgen :)

Punkten
0

#17/18 Japp, det är en "Murgrönans"-iller i högsta grad ;D