Hemsida
Hej! Vilken underbar sida om illrar. Har haft iller i 16 år och jag blir lika glad när jag får se dessa små pussgurkor. Tack Åsa. Lycka till. Många illerkramar till er alla från Anita Timmy Snobben. Vi syns i Skutskär.

Välkommen till Iller iFokus sajten Anita. Ser fram emot att få dela lite av din erfarenhet om illrar med de andra här inne. Det är genom att leva med illrarna som vi lär oss saker och ting, och så att lyssna på varandras erfarenheter så klart.
Ser fram emot att träffa dig på yran igen.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hej Anita,
roligt att hitta dig igen
Har du fått tag på någon ny, det var ju ett tag sen vi pratade om valpar.
Det blev ju inga hos oss 2005, men jag vet om en Lh f.03, som tillsammans med sin tjejkompis (Kh) behöver ett nytt hem pga mattes astma besvär.
Ammi: Lh? Betyder det långhår?
Amor vincit omnia
Helt korrekt. Tänk att det finns förkortningar som är logiska
En förkortning som jag inte tycker stämmer i översättningen till svenska är DEW (dark eyed white). Rakt av är det ju: mörkögd vit, men vår översättning är svartögd vit. Lite synd när det finns vita illrar med mörkt röda ögon. Inte som albinoillrarnas blekröda ögon, utan riktigt mörkröda.
Jo Veronica, jag ska lägga ihop Dunders och Stellas stamtavlor och maila dig…om jag får din mailadress, hittar den inte efter flytten.
Åsa har min mailadress
Min e-mail är chaoticas@passagen.se
Det som gjorde att jag frågade om det var långhår…..du vet hur jag tycker om långhår….
och om det bara vore en iller så kanske jag skulle kunna övertala gubben att ge den ett hem, men 2 blir för mycket…..
Amor vincit omnia
Jag skulle tro att dom är delbara, om jag tar tillbaka Qui till mig. Det viktiga är att killen har illersällskap i nya hemmet.
Kastrerad? Vaccinerad? Temprament? Färg?
Amor vincit omnia

Jag har aldrig ägt en långhår
Kan någon hjälpa mig så jag får det.
Önskelista:
Trines Josefin. hihih
Audiatur et altera pars
#8 svaret hittar du på omplaceringar om en stund. 

haha vad underbar du är Ammi som lyckas skicka oss till rätta trådarna när vi andra spårar ur.
Audiatur et altera pars
Det är för min egen skull. har inte en chans att hålla koll på var och vad jag svarat på annars
det är så pinsamt när jag svarar på samma sak på olika ställen.

Här är inget pinsamt. Lovar!
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars