omplaceringshem finnes :)
Hejsan!
Alicia heter jag och har skrivit ett inlägg innan om att jag söker en illerkompis till dolly. Jag har dock varit väldigt oaktiv och därför svarat väldigt sent på de mejl jag fått och när jag väl svarat visar det sig att de redan fått ett hem, men jag kan itne klandra dom det är jag som är seg ;)
Jag skriver därför ett till och ber er att mejla mig istället för att skcika ett mejl här. Som sagt jag ahr en iller tjej hemma som snart blir ett år, hon är vaccinerad och kastrerad och världens goaste mot alla levande varelser!
men hon skulle behöva en illerkompis, det räcker itne alltid med mig eller katten.. Hon springer lös, får kycklingvinge dåochdå, annars är det totally ferret men ibland blir det vitalin.. Jag bor i Bålsta men efter sommaren kommer jag flytta in på internatet på min skola tillsammans med illrarna :) Som sagt, mejla mig (aalishia@hotmail.com) om du behöver omplacera din iller. Är dock lite mer intresserad av en hane än en hona, detta för att jag bara haft honor tidigare. men inget måste. Mer information för den intresserade. MVH