Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 893 ggr
Gottfridsson
0

In Memorial, Elin/Vilda

En kär iller fick somna in. En kär iller förtjänar en minnestråd!

Vila i frid och spring vid Regnbågsbron, tillsammans med alla andra fyrbenta vänner som lämnat sina ägare.

JossanH
0

Vila i frid lilla iller :(

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Vila i frid, lilla vän.

tortoise
0

Sov så gott, lilla vännen!

Loveferrets
0

Tack

sov gott älskling. saknar dig enormt mycket GråterKyss

Sara
0

Gråter

Sara

[HannahoHenrik]
0

Vila i fred

PernillaM
0

Sov så sött gumman. Tänker på Er båda två…

Kramar

Musiken
0

Tanker pa er!

Loveferrets
0

Gråter Tack….

eeeeeee
0

Vila i frid

Loveferrets
0

"10, Tack

Norrskenets
0

Beklagar sorgen :´(

Blizzard
0

Åhh beklagar=( Vad hände det var väl inte länge sedan hon flyttade till dig loveferret??=(

Loveferrets
0

#13, Du kan läsa det här om du vill

Elin

Hon kom hem till mig den 5 April så det blev tyvärr bara i 16 dagar.

Jennsan
0

R.I.P. gullunge.

becka89
0

#14 Åhh shit vad hemskt=( Tråkigt att du inte fick ha henne så länge=(

Loveferrets
0

#16, ja det är skandal, funderar på att anmäla dom till media.

Nussen
0

Är så ledsen för eran skull kram från Hobbe & mig Gråter

Loveferrets
0

Det är sommar utanför mitt fönster, jag ser barn som spelar boll utanför men jag känner ändå ingen glädje utan dig, sen du försvann så finns det inget kvar utav mig.

Jag vandrar omkring i dimmor och timmarna segar sig fram, dina saker ja dom finns här överallt, sitter jag ensam och det är så tyst och kallt.

Nu är dagarna till evighet för mig, nu är nätterna till långa labyrinter, de finns stunder då jag känner att jag inte orkar mer, där jag önskar jag fick vara där du e.

När jag blundar kan jag se dig framför mig, du var som sommaren som sol och vind och hav, och nu ligger du ensam i en kall och öde grav.

Jag vandrar omkring här i dimmor och tårarna har frösit till is, jag kommer aldrig bli mig själv igen, för det finns inget som kan döda kärleken,

Nu är dagarna till evighet för mig, nu är nätterna till långa labyrinter, de finns stunder då jag känner att jag inte orkar mer, där jag önskar jag fick vara där du e.

Gottfridsson
0

Loveferret…Elin vill inte att du ska vara ledsen och hon vet att du älskade henne. Greppa de glada minnena och gläds åt dem, de kommer med tiden, att hjälpa dig komma över sorgen.

Ammi

Loveferrets
0

#20Gråter Tack men jag kommer aldrig komma över detta känns de som.

Gottfridsson
0

#21 Så har jag känt varje gång ett djur lämnat mig, men de glada minnena hjälper en läka sorgen.

Ibland tar det lång tid, jag kan fortfarande känna en smärtsam saknad, efter djur som lämnat mig, men saknaden minskar när de glada minnena "tränger på".