Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 227 ggr
blue
0

Bilder från "Kerran"..=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft en jättebra dag hemma hos Kerran & hennes man..=) Nu va ja inte fotografen..Utan d va min 7 åriga son..=) Så korten e inte dom bästa..=) Men ja lägger in några som vart ok iallfall..=) KramKram

blue
0

*

blue
0

*

blue
0

Jag får visst plats!!

blue
0

*

blue
0

*

blue
0

Måste erkänna en sak..Lite betuttad i WooDoo…*Suck* hihi…

blue
0

Min son blidde jätteimponerad av era fiskar & vattengrejjen på golvet..=) & allt annat…Har bara kort på saker..inga illrar eller folk såg ja när ja kolla vad han tagit för kort..=)

[Falo]
0

Önskar jag hade varit där. Hade jag kunnat vara med tanke på hur lungt det varit här hemmaLedsen

blue
0

Fontänen som ja nu måste ha en lika dan..=)

blue
0

Illersaker..=) :Mamma !! en sån talrik vill ja &sså ha!.. skulle vi ha kommit idag??? Kommer att bli dyrt för mig…hihi

Denna kommentar har tagits bort.
gwen
0

#9> Gillar illrarna fontänen? Ganska kul idé faktiskt istället för en sån där dyr vattenpump för djur kan man ju köpa en sån där istället. Säkert lika dyrt… hehehhe… Och säkert mer uppskattat. Lite knepigare att hålla ren kanske?

blue
0

#12# Va trött & d blidde lite luddigt d ja skrev..=) Va min son som tog korten..& enligt han så måste mamma köpa en sån..=) Rinaldo va fram & nosa i den..men ja tror att den va finare än intressant..=) Frågan e om man får ha en sån i fred om man nu skulle köpa en själv?..Fundersam Här hemma ska vattenskålarna juh dödas…eller bara badas i innan man välter dom..

Faxlin
0

Det var verkligen synd att du inte dök upp Falo, det var verkligen jättetrevligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
0

Vddå Falo. Var det inte bra hos mig då?

KerstinL
0

Fontänen är jättepoppis här hemma, inte en enda olycka med den. Den är inte speciellt svår att hålla ren heller. Tjejerna gillar att dricka ur den för att vattnet inte står stilla tror jag. Crystal försökte bada i den i början, men hon insåg ganska snart att hon inte fick plats… Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

emoflickan
0

#16, hah jo det var ju inte så mkt plats, men det såg ju ganska roligt ut när Tjabo skulle försöka bada..han blev så sur när han inte fick plats! :P

Velsan
0

vill ha deras klätter ställning :P

JossanH
0

vad kul ni verkar haft! betydligt roligare än jag som var hemma o tvättade grejer! men nästa gång då ni!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Nettan
0

-eM-  du har snurrat ihop dagarna. Träffen var på söndagen och vi var hos dig på lördagen. Calle var nog hemma för att hålla koll på eventuella slagsmål på söndagen.

-eM-
0

Jaha, okej då..

Esko
0

Haha =) Jag ser lagom pigg ut, hade varit på kickoff på Scandic hotell och la mig kl 5..men men lite mysiga illrar höll mig vid liv =)

Robinsnel
0

Fyller på med de få bilder vi tog.. Kände inte riktigt att det var så stort behov av att fota när det var två riktigt bra kameror där som gick på högvarv.. de bilderna ser vi fram emot.. hanna o veronica, känner ni er manade snart? ;)

Robinsnel
0

tuva i sin fegisfilt.

Robinsnel
0

nåra ur knubbs maffia

Robinsnel
0

illerfolk + otrogen woodoo hos Hanna…

Robinsnel
0

Tjabo?

Robinsnel
0

Fegisar som inte vill ha tjafs…? (tuva o woodo)

Robinsnel
0

kvällen innan avfärd var det lite fåtöljmys…

Faxlin
0

Skojigt att se fler bilder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MiaLemon
0

Hur känner ni igen era illrar när det är så många som ser likadana ut?

KerstinL
0

Det var lite jobbigt när man bara såg ett myller av illrar uppifrån, men när man tog en närmare titt så hittade man sina "bebisar" ganska lätt. Det var dock en hona som såg ut precis som Suzuki förutom att nosen var mörk, då var det svårt… FundersamSkrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Robinsnel
0

#31 de ser inte alls likadana ut.. man känner igen sina bebisar…

emoflickan
0

#27, japp det är Tjabo..det ser man på hans halva svarta snygga nos ;)

bnoffan
0

#34 Nemen va ljus han är nu.  riktig sötnos

Sarah
0

#25 maffia! det var det värsta!!

emoflickan
0

#35, visst är han`? :) mitt charmtroll hehe

bnoffan
0

#35 Det ska bli spännande att se om även Molly har lika stor skillnad i vinter/sommarpäls!