Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 710 ggr
Smeagol
2010-04-26 17:55
0

Omplacering!

Efter mycket om och men har jag kommit fram till att jag inte längre vill ha kvar Frallan. Han är en hane på 4 år blir 5 i sommar.

Han är en iller som behöver mycket aktivitet och lekfulla kompisar. Han är inte van att från början vara innomhus. Hade gärna sett att han kommit till någon med stor möjlighet att ha honom utomhus gärna i inhägnad, där han kan gå in och ut. Och någon med väldigt stor tålamod!Han är inte rumsren för fem öre och han verkar bara bli värre och värre. Och han är en riktig klätter-apa, som tar sig överallt

Vill tillägga att han i övrigt är en snäll iller och bits i regel aldrig förrutom när han busar.

Jag känner att det är vikitgt att vara ärlig för att på så vis undvika att han omplaceras igen.

Vill att personen som tar han har stor erfarenhet av illar och kanske denne kan få någon ordning på han?!

Frallan bor i Mora

Vid intresse finnes bilder. Finns även på sidan här på illerfokus.

Skicka PM eller mail.

iller_smeagol@hotmail.com

Smeagol
2010-04-30 03:30
0

Har sett att  de många som läst men ingen som nappat. Känns verkligen tungt detta, men jag håller tummar och tår på att de finns någon som vill ha Frallan!

Sara
2010-04-30 10:52
0

Det är svårt med omplaceringar just nu. Man får helt enkelt vänta tills den rätte dyker upp. Glad

Sara

FerretCrow
2010-04-30 16:58
0

Ja äldre illrar kan vara svåra att omplacera hellst när dom flesta vill ha valpar nu när den tiden startat. satt ju själv och hjälpte till att omplacerade på damer på 5 år och det tog 1 år innan dom hittade ett bra hem.