Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 253 ggr
Smex
0

OT Min Toni!!

Hihi…. måste verkligen få skriva av mig.

Men nu har jag min häst hemma. Har precis köpt den och det är min vita sagohäst… =P

Skall nog få in lite bilder här.

Thyne
0

Bilder, tack! Skrattande

Carrisma
0

Din första häst? Kul=) skynda med bilderna!

sarae
0
JossanH
0

ja, jag vill gärna se "kåkfararn" toni på bild! =P tror att han är helt underbart vacker!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Vad skoj att du har fått hem din häst. =) Vore skoj och se bilder. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Smex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sorry att det tog tid men nu kommer några bilder på min skönhet.

Var ett helt underbart väder till att galoppera i snön =D

Smex
0

mums

Smex
0

kanske inte lika så bra.

bnoffan
0

Är det någonting som jag saknar så är det verkligen ridningen…

emoflickan
0

instämmer med bnoffan. jag saknar ridning nåt enormt..haft hästar sen  5års åldern och nu när man flyttat till sthlm så är det så himla tråkigt..

Smex
0

Har också saknat det väldigt länge så det var därför jag blev helt överlyclig då jag fick napp på honom. Ett litet kap =D

JossanH
0

Så söt han är då! trivs han i sitt nya hem??

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Han var fin. Går det bra med honom och trivs han?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ronja_Iris
0

En grej jag saknar e faktiskt att mocka… ensamheten med radion och bara ösa skit… det är något visst med den egna stunden i stallet…

Kalla mig konstig, men jag tyckte det var skönt.

Flisa
0

ååh vilken skönhet!

Smex
0

hihi… jo då han mår bra i sitt nya hem. Han har till och med börjat ligga ner och sova på nätterna så han har stora gula fläckar över hela magen. Och han har lekt sönder sin grimma också… Så allt är bara kanon med honom.

Smeagol
0

#14 jag håller helt fullständigt med dig. Jag har aldrig haft en häst själv men jag var och praktiserade i ett stall i 6 veckor. och det var så härligt att komma ner i stallet på mornarna. och höra hästarna lite smått galna, skrapa hovarna i spånet eftersom de va så hungriga. Ge dem maten och sedan ut med dem i hagarna=) Och efter det slå på radion och mocka lite!! Bara stå och fundera. Helt obeskrivlig kännsla..!!Så du är INTE konstig!!