vad har han i halsen?
det är något vitt i halsen, men jag vet inte vad det är :S
golf.ifokus.se
hur ser det vita ut??? hade det varit min iller hade jag nog gått och hört vad det var, vet inte om illrar kan få halsflluss som vi. Och då måste han/hon ha penecilin. Kan också vara något han/hon har tuggat på som har fastnat där. Be någon om hjälp att hålla honom/henne så att du kan kolla riktigt vad det är.

det är bara som en vit prick
golf.ifokus.se

En vit prick i halsen? Hmm, låter lite mysko. Men hur mår han annars då?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja, det är en vit prick på ena sidan i halsen, den sitter långt bak, annars mår han fint, hoppig och stutsig och matglad och allt är som det brukar =)
golf.ifokus.se

hmm, ring vetten och hör om de vet vad det är., Det låter inte som något akut, men ett telefonsamtal på måndag är inte helt fel. Du kan också ringa till Agrias veterinär och fråga, det kostar inte så mycket då man har försäkringen hos dem.
Audiatur et altera pars

Høres nesten ut som det Speedy hadde før. Tror det var en liten ekstra tann eller noe, den plaget ham ikke og den forsvant av seg selv etter lang tid. Men siden jeg ikke kan se den, så kan jeg heller ikke sammenligne den med den Speedy hadde. Hør med vet'n uansett, du.

Vet. sade: det ser ut som en blåsa… Inget mer :O Han har liksom fortfarande något vitt i halsen.
golf.ifokus.se

Ja det var ju ett uttömmande svar från veterinären. Sa han inget om vad det var för blåsa, hur det kom sig att han hade blåsan där eller m den skulle försvinna?
Audiatur et altera pars

Våra hade det när de var yngre, vet inte riktigt vad det är. Det har nog försvunnit på alla nu tror jag. Såg ut som en liten blåsa rätt långt bak i munnen/halsen.

Nä, hon sa bara: det ser ut som en blåsa.
golf.ifokus.se
hade dexter med när han kom hem till mig.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Men är det normalt att ha en blåsa i 4 månader?
golf.ifokus.se
Har aldrig hört om illrar som har blåsor i halsen.
ska nog ta och titta mina i halsen och se hur de ser ut nu.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hur gick det med det här? vet att du visat bild på det nån gång men hittar inte tråden just nu, har du fått reda på vad det är?

en blåsa :S
golf.ifokus.se
oj det var en envis blåsa som inte vill försvinna… Eller har den försvunnit eller blivit mindre eller något?

nej, den ser likadan ut som när hon kollade på den.
golf.ifokus.se
hmm fan va skumt ändå