Illrar säljes
Jag letar efter ett bra hem till mina två små illrar. Dom måste få bo något större än vad jag kan erbjuda dom nu. Jag vill att dom ska ha det bra. :)
Om ni är intresserade så är det bara att maila på: fuelfeeder@hotmail.com
Kan vara bra skriva hur gamla dom är, vad där är för kön på dom, om dom är vaccinerade/försäkrade, om dom är rumsrena, hur mycket du vill ha för dom och hur dom är som personlighet. Fenns en del omplaceringar ute nu och mer information gör det förmodligen lättare för dig att få dom sålda.
Kan även vara bra att skriva vart dom finns.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hade lite bråttom när jag la upp det :)
Det är en hane och en hona nära 2 års strecket. Hanen är väldigt matglad så man får se upp :) Han ger inte upp i första taget. Full fart är det på honom också om han får springa fritt på stora ytor. Han är jättesnäll och bits aldrig. Honan kan vara bitsk mot nya personer, det var hon mot mig men sen ville hon bara leka o leka :D. Rumsrena om man håller rent i lådan, bittränade, vaccinerade och kastrerade. Jag säljer dom med tillbehör som kloklippare, 2 toaletter, transportbur och ett par leksaker. Jag skulle ha tecknat en ny försäkring på dom för den förra ägaren hade lite strul med försäkringsbolaget och sa upp sin försäkring, men jag har inte haft tid att kolla upp det så en försäkring bör tecknas av ny ägare.
Dom säljes i Borås. Jag kan tyvärr inte transportera dom en längre sträcka så upphämtning vore idealiskt.
Pris: 2000:- för båda inklusive tillbehören. Dom säljes endast ihop för dom har vuxit upp med varandra och blir ledsna utan varandra. Priset kan diskuteras. Det viktigaste är att dom får komma till ett bra hem.
Om jag har glömt något så fråga på =)
Hejsan mitt namn är Christopher är bara lite nyfiken på om illrarna finns kvar i din ägo? hör gärna av dig
#3 Smartast är nog att maila.
Sajtvärd på Iller.ifokus
vart hittar man mail adressen då haha :P
#5 Man läser första inlägget som trådskaparen gjorde när h_n skapade tråden.
jo jag hittade direkt efter att jag skicka inlägget haha