Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 178 ggr
[jenkass]
0

toxi fastnar i tejp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag greja sambon med massa tejp, och gissa vem som var framme och trassla in sig? Hon blev helt hysterisk och sprang runt men fick till slut av henne all tejp.. stackarn!

Här e en bild på toxi, kolla tejpen på tassen…

[jenkass]
0

lilla sötisen…

[jenkass]
0

sötis på lådan hehe…

[jenkass]
0

Alien… (dålig kvalite)

[jenkass]
0

Alien bus… (dålig kvalite)

JossanH
0

hahaha, alien bilderna såg ju ruggiga ut!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

#1 ögonen reflekterar mycket vackert på denna bild! ser ut som små pärlor!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

#1: Ohh, det ser ut som om hon har små färgade diamant liknande ögon.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JohannaR
0

Haha.. Min Eddie fastnade också i tejp när han var valp. Han skrek i högan sky och for som ett streck över golvet, med tejpbiten fladdrande efter sig. Trodde väl att han blev attakerad av någonting! Stakars liten, men lite elakt roligt när man tänker tillbaka på det nu…Oskyldig

ferretgirl
0

Vilken söt Alien du har. Jag har själv 2 små pasteller, Tiffanie och hennes dotter Agnez. Men änså länge har jag inte haft någon som har fastnat med tassar eller päls i tejp

[jenkass]
0

ok, hon heter toxi men skrev alien till bilden eftersom ögonen lyser så =P

Ja hon fick verkligen panik för satte ner tassen rakt på en tejpbit å så försökte hon ju springa därirfån men hon halkade bara

gwen
0

Samma här, när vi vart hos veterinären och tagit blodprov sist fick min iller ett plåster över den rätt mycket blödande tassen. När vi väl kom hem och hon hade piggnat till märkte hon plåstret och sprang runt som om hn skulle dö av plåstret, som ju jagade henne och hennes tass. Var bara att a bort plåstret illa kvickt. Var dock jättesvårt iom att hon löpte amok. Plåstret var alltså värre än veterinäringreppet… hmmm, underliga djur.

TottsiGirl
0

#11 De där känner ja igen.. att de där lilla plåstret kan vara såå hemskt..::P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."