Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 739 ggr
Cecilia
0

Illerfoder i Göteborg

Var köper man illerfoder i Göteborg. tex ANF. Ska åka dit imon o tänkte passa på att handla lite.

/Cecilia

kitty
0

sånt där vet sarae..tror dock hon sover än…får vänta ut henne :)

sarae
0

det går i princip inte att få tag på iller foder i gbg just nu. ANF och Ferret complete säljs inte mer här…i alla fall inte på de ställen jag har letat….är du intresserad så kan jag nog ordna ett par påsar vitalin åt dig om du vill…

UlrikaG
0

På Backaplan finns en stor zooaffär, Huveröds, de har ANF och annat smått och got till de små :)

Finns även en butik på väg ut mot Gamlestaden som heter Göteborgs Zoologiska men den är inte jättesmidig att ta sig till.

JAg rekommenderar verkligen Huveröds, bra och trevlig personal och om du har illern med dig är det inga problem att ta med den in i butiken.

sarae
0

#3 Backaplans huveröd har vare sig ANF eller något annat iller foder kvar…jag var där i veckan och kollade..jag var även på görteborgs zoologiska förra veckan och knyckte de sista 2 påsarna FC ;)  Huveröds i kållered har inte heller de nått foder kvar.

ang3lica
0

VA!! Har Huveröds slutat med båda sorterna? Jag trodde att skulle ha ANF kvar åtminstonde… Förvånad

sarae
0

nope…de sista 3 ggr jag varit där sen början av december så har de inte haft anf ;( men jag vte inte om de har slutat med det helt…FC har de ju inte men sist jag pratade med dem sa de att de försökte få kontakt med leverantören och kanske kunna få beställa direkt ifrån dem…men det verkar inte ha hänt så mycket på den fronten…

Cecilia
0

Va, inte nån illermat. konstig stad.

sarae, var får du vitalin ifrån?

Jag brukar köpa ANF i Halmstad, ligger ca 5mil från mig. men maten tar nog slut innan jag hinner åka dit.

förstår inte varför det ska vara så svårt att få tag på mat till de små liven.

sarae
0

jag har eget vitalin jag köpt från amhs..men eftersom jag själv skall till skövde i veckan så kan jag ordna nytt åt mig då ;)

Ja det e skumt…FC har de ju slutat med så jag knep nog de sista påsarna…anf har jag bara hittat på huveröds de senaste året och det har varit slut där ett bra tag….suck..inte lätt att vara göteborgare ;)

Cecilia
0

E det stora vitalin säckar eller? blev väldigt intresserad. har funderat på om det var lönt att åka till Skövde o handla men har 20 mil enkel väg. så lönt var det inte.

sarae
0

nej…vitalin finns i 2 kgs säckar…jag har 3 stycken jag kan avvara….

Faxlin
0

ANF brukar det aldrig vara några problem att få till ens stad. Om man tar kontakt med tillverkaren så fixar de det åt en.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

#9 Däremot så får man ett bättre pris om man köper 5st 2kg säckar alltså 10kg har dock inte priset i huvudet..

#10 När ska du te Skövde?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

JossanH
0

560 eller nåt liknande kostar 10 kg vitalin!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

565 ;) så nära var du jossanh ;) hihi