Ny bur
Va fin den va! :)

Snygg =)
Antar att du dekorerat buren själv, är det vanliga klistermärken?
haha så jävla grym! :D
Inte alla som har en sådan lyxtransport ;)
Grymt snygg. Superbra jobbat.
Hade samma funderingar som elin. Har du sprejat den svart? och har du sen satt dit klistermärken eller har du sprejat dit det rosa fjärilarna och det det andra.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Så fin den var. Ett riktigt vrålåk.
Oj superambitiöst! Bra jobbat!

shit vilken snygging! grymt snygg! =)
Tack så mycket alla! :) Vad kul att folk faktiskt tyckte den var snygg. :D
Så här är det gjort:
Transport buren är svart och köpt svart. Det är en Atlas 30 inköpt på zooab för 290kr.
Deckorerna har jag fixat till av "wall deco" från panduro hobby
Har även köpt "strass pärlor" i olika storlekar och färger från paduro som jag limmat på för att få lite extra "bling bling" ;)
Hälsningar Malin
Vill man fixa till en befintlig transport bur kan jag tipsa er om att göra så här:
Inhandla bil spray färg på biltema i den färg som passar, för extra glans inhandla även lack spray.
Spraya utan illrar i buren :P (Ta bort gallret)
Test spraya på något innan då du får det rätta klämmet på hur nära/långt ifrån du ska hålla buren under sprayning.
Sen är det bara att pynta med fantasi ;)
Så här ser en laptop ut som jag fixat till en kompis, den var tidigare en silvirg och repig sak. Använde biltemas bil spray färg, ljus blå som grund, när det torkat använde jag en mall min vän valt ut på panduro som jag sprayade med vit bil färg:En fjäril
Sen när fjärillen torkat lackade jag. Tada, en ny laptop!
Hälsningar Malin
Eh, att använda sprayfärg för bil på en transportbur som man ska ha djur i är inte att rekommendera!!!
#14 Hm, på utsidan spelar det väl ingen roll? Det ska ju torka ordentligt innan illrarna pytsas i den så det är väl ingen risk för jobbiga ångor heller antar jag.

Inga problem att använda den färgen men ett tips är att inte färga hemma då ångornba inte är bra och sedan bör den stå och lukta av sig ett tag innan användning =)
#14 Det är inga problem med det. Du sprayar det inte på illrarna och inte deras mat heller.
#16 Ja utomhus är ju att rekomendera ;)
Hälsningar Malin