Saga i 3:e veckan
Nu är Saga i 3:e veckan av sin dräktighet men dagarna går så otroligt sakta. Hon är så kelsjuk och äter som om hon inte hade sett mat på länge men vill inte hoppas något än då risken finns alltid att hon kan vara skendräktig så jag hoppas så oerhört mycket att jag snart får känna nån/några "knölar".
-------------------------------------------------------
Sagas vikt uppgång efter parning
25 Mars (vecka 1): 840g
1 April (vecka 2): 931g
8 April (vecka 3): 994g
-------------------------------------------------------
Som alltid, här kommer alldeles nytagna bilder på Saga:)

Åh det ska verkligen bli rolligt att följa Sagas dräktighet och förhoppningsvis få se lite valpbilder sen 

#11 Hahaha
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Hon är söt, din Saga. Fin viktkurva 
Nog är dom matglada, honorna kan öka sitt intag av mat med upp till 25% i slutet av dräktigheten.
Hoppas det blir bebisar!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Underbara bilder, hoppas hoppas, klart hon vill visa sin vackra tunga med , bild 13 var suverän hahaha.

#17 Saga tackar så mycket för komplimangen:)
Tack, jag hoppas bara det är bebbar i magen också så det inte "bara" är en fin viktkurva. Ja det är otroligt hur mycket dom ökar sitt matintag men nödvändigt såklart:)
#18 Det hoppas jag verkligen jag också. Annars får jag hoppas att Eskil ställer upp för en omgång till:)
#19 Tack tack, ja precis och då när man ändå visar den så måste man visa så mycket man kan av sin fina tunga hihi;) hehe klockren bild

Ooh! Nu fylls mitt hjärta av hopp, jag kände på Sagas mage och jag tyckte det kändes som en valp "knöl" men vill ändå hejda mig lite ifall jag inbillat mig eller att något annat inträffar.
Hoppas verkligen jag kände rätt.
Håller tummarna hårt hårt.. jissis så spännande, även om man inte ska ha för stora förhoppningar så får man de ju i alla fall 

#21 men gah vad roligt =)

#22 Samma här fast så hårt att tummarna blir blå:9 Ja riktigt, nu längtar man till torsdag då det blir ny vägning. Ja man får det men jag trycker ner det så gott jag kan
#23 Otroligt, kanske har bättre tur iår förhoppningsvis:) Ställde henne på bakbenen och magen buktar ut ganska bra nu jämnfört med i torsdags:)

det får vi hoppas att det värkligen är små vappisar där inne det hoppas jag med hihi men men man vet alldrig
Jag och min pojkvän är jätte sugna på en liten valp och har kollat runt lite grann. Undrar om du redan har folk som står på kö till dina valpar eller om det isåfall (om det nu är några) finns någon liten att tinga?
SUGEN! :D
Ha det så bra