Chaos, mayhem - Life with ferrets
Så nu var den klar dagens (katastrof) konstverk….påmin mig att plasta in mig själv och lägenheten nästa gång..samt att INTE använda stitch som målare…glömde ju bort hans mage som nu orsakade släpmärken över hela "tavlan" suck….jaja den matchar i alla fall lägenheten och min sinnesttämmning just nu : Chaos, Mayhem - Life with ferrets
å det lilla av kaoset som e kvar..var tvungen att städa innan jag fotade….mamma kan ju få syn på bilderna! 
fan vad snyggt!
jag gillade den
ska prova något liknande med mina sedan
har du använt illrarna?
Tack! jajemen..fast bara stitch..rickie e nykastrerad å buffy har torra trampdynor….men dte var inte så smart att använda en fet iller….blir medt fläsk avtryck ;)

omfg!!! det ju svin snyggt sara!!!!! shit!!!
haha…tycker mest den ser ut som kaos..men det passar ju mig rätt bra ;)

kaos må så vara men tro mig, snygg som f*n

Böev ju hur bra som helst!! snyggt jobbat!! (y)
haha tack så mycket!

Ohhh, han är sååå artistisk min lilla gulleplutt. du ser jag skulle ha tagit mycket mer för honom. Han kan ju måla tavlor ju. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha…måla/kladda…ja visst e han duktig? mindre duktig när han fick för sig att smaka på färgen..den rosa så klart

haha, han trodde väl att matte hittat på rosa mat nu också. Hon som annars kommer med så mycket rosa saker. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ge mig :P
snyggt ju
du får mitt rosa tefat mot tavlan? :P
golf.ifokus.se
hehe nja det vette sjutton…all tid jag lagt ner på att städa upp..vet inte om det e värt ett tefat när jag inte nes har nån snö ;)

Skulle vart kul att se ett foto på hur konstnären i fråga själv såg ut efter målandet, stitch alltså! :-D
cool tavla, detta måste testas 8)
Vilket konstverk du har. Kanske skulle du ha Stich som konstnärsiller, det finns ju apor och elefanter, så varför inte en liten iller också. Kanske ställa, jag spånar här ser ni väl, tänk vilken reklam det skulle bli för alla illrar. Meeennn, då kanske illern blev så populär att alla skulle ha en eller två, detta leder då nästan automatiskt till för mycket inavel.Nån som håller med??
Tack!
haha jadå ferret girl jag håller med dig! men synd att stitch e kastrerad så att hans konstnärs gener inte får gå vidare hehehehe
Ja han var rätt rosa efter målningen vill jag säga…jag oxå…därför kunde jag inte fota med risk för att förstöra kameran (jag e ju rätt klantig) å sen vill jag tvätta av honom innan färgen torkar…okej att illrar har rosa trampdynor, men chock rosa e väl lite väl ;)
Tack o lov.
Ja vem vill förstöra tassarna på ett djur och kamera för ett fotos skull. Eller att pälsen tar skada

häftigt! :)
tack tack ;) nu skall jag bara få upp den på väggen-----hur sjutton det nu ska gå till…hmmm *funderar*

haha. hmm.. hade den varit i bara rött hade jag agt belslag på den ;) men jag och rosa går inte ihop :P
jasså du? hmm e det inte en viss fröken flisa som köpt rosa halsband med bling på till en liten iller kille? *visslar*

#22 hahahaha!
(var har du köpt halsbandet förresten flisa?)