Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 348 ggr
Smeagol
0

Bilder på IKEA saker..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var och handlade lite på IkEA i lördags, och med den oturen man har så hittade jag inte speciellt mycket. Men jag hittade det jag sökte mest. En säng till lilla smeagol och en sån där nät grej=) Ja ja. Ni ser väl vad jag menar på bilderna!!

Smeagol
0

Den där nätgrejen..hihi

Smeagol
0

Sängen. Var så gulligt att man fick med lakan, kudde och täcke. sedan har jag lagt dit smeagols gose filt.

Smeagol
0

Smeagol undersöker sängen--

Smeagol
0

Smeagol är under sängen..

Smeagol
0

Smeagol leker med nät grejen…

Smeagol
0

Smeagol sover i sängen. (trodde aldrig att han skulle göra det) Men så när jag vaknade i morse så låg han där=)

Smeagol
0

En till…

[jenkass]
0

aaa så söt när han ligger i sängen!

gwen
0

Coolt att han gillade sängen. Förvånande iom att den är rätt öppen och oskyddad… Kul

Smeagol
0

#8 mmm…jätte gulligt=) #9 precis vad jag tänkt. Han låg ju under sängen i går kväl…hihi. men nu har han legat där sedan i morse och han ligger där ännu!!=). Fast sängen står ju mellan våran säng och skrivbordet, så helt oskyddat står den ju inte=)

Alwyn
0

Ååååh, vad kostade sängen?

ronja
0

åh.. en sån säng vill nog troja ha oxå! Räcka ut tungan nu måste jag ta mig en sväng på ikea…

UlrikaG
0

åh, IKEA är farligt! kommer alltid därifrån med massa mjukisdjur :)

Alwyn
0

IKEA here I come! :D

Faxlin
0

Docksängar brukar vara omtyckta. Här är min docksäng, som blivit en iller säng. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Och så här kan man bädda ner sig i den :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gwen
0

Mina illrar älskar en baby-tygskallra från ikea. Den ser ut som en bitring med en alien-skalle, helt i frottétyg. Neongrön med en bjällra i, den älskar de! 

#16 *flabb* Snacka om princessäng.

Smeagol
0

Tycker jämt att alla köper så roliga grejer till sina illrar på IKEA och sedan när man själv åker dfit så hittar man knappt någonting. frågan är ju om msn hsr brist på fantasi eller om de sakerna man vill ha är slut??

Flisa
0

underbara bilder!
en sån närgrej har lucifer i rosa :)

ferretgirl
0

Ska helt klart uppsöka IKEA så snart som möjligt, naturligtvis ska mina illbattingar ha denna sängen och mys i. Vet minst 2 av dom kommer att kiva om vem som ska ligga i den först, hade en docksäng som gick itu i förra flytten. Den älskade Laban och Kahn, och dom kivades ofta om vem som skulle sova i den, men det hände någon gång då och då att båda sov i den.