Tillökning!
Efter en del väntande fick jag idag hem en liten omplacerings tjej.
Min tös Mili har verkligen längtat efter en kompis och jag tror detta var ödet för efter jag bestämmt mig för att ta henne kom jag på att jag inte frågat efter hennes namn, jag fick svaret att hon heter Millan. :)
När Millan kom hade jag satt Mili i sin transportbur så att Millan kunde få lukta och utforska ostört.
Efter 10 minuters sniffande tycke Millan det fick vara nog och fick ett busryck och poppade runder som en tok…. Då visste jag direkt att detta var en iller som skulle passa här.
Efter ett tag fick Millan och Mili hälsa, dom luktade fin på varann, det blev lite tjaffs under en minut då Mili skulle förklara att det här är hennes hem och sen var det över.
Efter det strosa dom runder och däckade sedan i vars en puff.
När dom sen vakna fick dom ett busryck och busade med varann, Millan hade då varit här i endast 2-3 timmar. kan det gå bättre? :D
Är du min nya matte undrar Millan
Hälsningar Malin

Vad roligt att de kommer sa bra overrens!! Och vad fin hon ar! :)
// Amanda
#6 javisst är det :) Tack :)
Hälsningar Malin

Nämen, titta där var hon ju!!
Roligt att det gick så bra med ihopsättningen.
Roligt att det fukade så snabbt!
Sara
Så kul för er allihop att det funka så bra, grattis, hon är ju så söt så man dreglar ner hela tangentbordet 
Tack så mycket. Jag är redan förälskad i henne, undras hur förälskad jag kommer vara när jag lär känna henne helt om jag redan är så här kär :P
Otroligt kontakt sökande från första stund vill upp i famnen, det första jag fick när jag lyfte upp henne var en hel hög tung kyssar!
Hälsningar Malin
va härligt! :D grattis! :)
Men vad kul att det har gått så bra att sätta ihop dem 2. =) Alltid skönt när det går smidigt och att även ni 2 passar ihop.
Stort grattis till tillökningen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Grattis!
Härligt att det gick så bra..
Men tusan vad kul! Supersöt tös du fått hem :) Stort grattis till den nya familjemedlemmen och en fantastisk introduktion :)
Paulina

Grattis till nya familjemedlemmen! Roligt att det klickade så bra mellan dem på engång :D
Tack allihopa :D
Hälsningar Malin
Så underbart fina bilder.

Grattis! Vilka söta små tjejer och vad roligt att det gått så bra!
Naaw, så söt!!
Paulina
Tack tack:)
Hälsningar Malin
Hon är jätte söt :) vart kommer hon ifrån? hon är väldigt lik min lilla flicka och tyvärr vet vi inget om henne.
Vet inte var hon kommer ifrån eftersom hon är "hitte iller" men jag skulle anta att hon kommer från Lennart.
Hälsningar Malin