Stiffler och Alba

fina bilder :)

Mysiga bilder du tagit där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
MMM… Mörk och fin pojke!!!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Häliga bilder. villken sötnos stiffler är :) vill ha!!

Jo, och Stiffler är sååååå trevlig! Hans päls är vråltjock och rätt lång då han har angora som farfar (tror jag det var?). Underullen är vit och superullig. Sen kan han pussas. *passar på att skryta lite* Däremot är han värdelös på att komma på inkallning och lyssnar inte på något annat än en skvalpande vetegroddsoljeflaska. Måste öva honom lite på att lyssna. Han har nog inte blivit tränad i denna konst… :) Alba är väldigt duktig på både sitt namn och på att lyssna på vad man säger till henne. Kommer på inkallning och dyl.
Gör era det?

Måste lägga till en till härlig sak om Stiffer. han luktar supergott. Trodde aldrig jag skulle säga det om en iller, men denna hane luktar mums. Jag tycker nästan han luktar lite rökelse blandat med mossa och frisk luft. Mmmm. Varje chans jag får så drar jag ett låååångsniff på honom. Han har verkligen en speciell doft.
Tuva o woodo kommer i regel när man ropar på dem. Nova om hon misstänker att man har nå gott..
åh vilka härliga bilder! de är så söta båda två…och jag kan ingtyga att stifler verkligen luktar hallon!