Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 562 ggr
gwen
0

Stiffler och Alba

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några foton på min nya iller Stiffler (3,5 år) och gamla iller Alba (6,5 år). Än så länge är de inte polare så därför finns inga foton med dem båda på, hehehe… Men numer går de närmre och närmre varandra och kan sedan igår lukta på varandra utan att Aggro-Alba fräser.

gwen
0

Stiffler trött

gwen
0

mer trött stiffler

gwen
0

Stiffler är stor

gwen
0

Stiffler sover på sin pip-ring

gwen
0

en till

gwen
0

leka lite?

gwen
0

Stiffler och hans gamla kompisar Hampus och tilda (som nu bor hos Evelina)

gwen
0

Alba äter kattvitaminpasta

gwen
0

Alba modellar bakom en stol

gwen
0

Jag gjorde som jag sett några andra av er gjort och tog in lite snö i en låda. Tänkte alba skulle gilla det. Låt mig säga att hon hoppade ur denna låda 0,5 sekunder senare och hoppade inte tillbaka förräns snön hade smält. Då plaskade hon lite… :(

gwen
0

Alba gäspar stooooort

gwen
0

Alba leker lite med en mus… leksaksmus som vibrerar och som numer är undangömd så att vi inte hittar den av någon illerhuligan.

gwen
0

Och sist men inte minst, Stiffler slaggar med matte Gwen framför sin favoritsovkub.

Robinsnel
0

fina bilder :)

Faxlin
0

Mysiga bilder du tagit där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinL
0

MMM… Mörk och fin pojke!!!!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Smeagol
0

Häliga bilder. villken sötnos stiffler är :) vill ha!!

gwen
0

Jo, och Stiffler är sååååå trevlig! Hans päls är vråltjock och rätt lång då han har angora som farfar (tror jag det var?). Underullen är vit och superullig. Sen kan han pussas. *passar på att skryta lite* Däremot är han värdelös på att komma på inkallning och lyssnar inte på något annat än en skvalpande vetegroddsoljeflaska. Måste öva honom lite på att lyssna. Han har nog inte blivit tränad i denna konst… :) Alba är väldigt duktig på både sitt namn och på att lyssna på vad man säger till henne. Kommer på inkallning och dyl.

Gör era det?

gwen
0

Måste lägga till en till härlig sak om Stiffer. han luktar supergott. Trodde aldrig jag skulle säga det om en iller, men denna hane luktar mums. Jag tycker nästan han luktar lite rökelse blandat med mossa och frisk luft. Mmmm. Varje chans jag får så drar jag ett låååångsniff på honom. Han har verkligen en speciell doft.

Robinsnel
0

Tuva o woodo kommer i regel när man ropar på dem. Nova om hon misstänker att man har nå gott..

sarae
0

åh vilka härliga bilder! de är så söta båda två…och jag kan ingtyga att stifler verkligen luktar hallon!