Träffen i Viskafors
Vill bara tacka SKILLs och särskilt Anna-Carin och Emelie för den jätte trevliga träffen! Tack för mycket god mat och trevligt sällskap! Många illrar och ägare blev det…tappade räkningen på exakt hur många illrar som var med men säkert en 25 stycken! Det enda som var lite dumt var den livs farliga shoppingen! Man åkte ju hem med heltom plånbok ju! Men illrarna är som vanligt mycket nöjda och glada ;)
Tack återigen och hoppas på att få se er alla på nästa träff!

Får säga ett jättestort tack, vi med. Pradisen är helnöjd över att få komma hem igen :P Och jag är helnöjd över supersällskap och ferraribur och allt :D

Vi hade också jättetrevlig. God mat och gott sällskap. Kom också hem med en riktigt tom plånbok. Insåg det när det var dags att tanka på hemvägen.
Ser fram emot att se bilder för det blixtrade som vanligt som på den värsta Hollywood-premiär.
Sen är det väl den första iller-träff som haft två stycken 30 grams chinchillor med. Och då inte som iller-mat kan tilläggas.
Men som sagt, bilder, bilder, bilder.
De där chillaungarna var såå fina! Hoppas de får må bra framöver.
Sara

tack snälla ni det var en hel lyckad träff och jag hoppas att alla komm hem .
ett specielt tack till rikki som visade mig sina små ulltussar .jag har alldrig sett chincilla bebisar förut och fick samtidigt en info om chinchilla som jag inte viste något om.
Ett jätte stort tack :) Vi hade jätte trevligt, alltid lika värt att åka dom där 35 milen.
Vissa av er träffar vi ju redan nästa helg :)

vil oxå passa på att tacka alla. har haft det svin kul! längtar tills nästa helg då man får träffa en del av er igen =)))

men sega inte så med bilderna då :D
golf.ifokus.se

Är det ingen som vill lägga upp lite bilder härifrån?