Vad tycker ni
Hej jag skrev ett tips om denna sida till en medlem privat på ett annat forum det jag skrev var
"ok jag hoppas att du blir medlem på www.iller.ifokus.se det går jätte bra att köra dubbel med alla forum jag skriver på ca 6 st men det går bra"
nu citerar jag en liten del vad personen skrev
"Nu måste nog jag säga mitt också…jag tror inte någon tar illa upp för inlägget i forumet, däremot reagerade jag på värvningspm:et som jag fick, det är definitivt inte rent spel i mitt tycke…."
jag tolkar "inte rent spel" att hon tycker att jag är falsk
h*n skriver ochså "PM:et däremot tyckte jag själv var obehagligt att få…för där gick man på något sätt över gränsen…Personligen skulle jag aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att göra så…"
vad tycker ni lite ledsen blir jag när dom helt plötsligt blir otrevliga var mitt mail otrevligt?
Enklast är kanske att fråga. Då slipper du undra och spekulera.
Vänliga hälsningar
Niklas
Men PM kan ju vara lite långt.. enligt mig.

Jag kan kanske anse att det beror på hur mycket man pratat med varandra innan. Om man tittar på när jag först upptäckte iFokus, då var det ridsport som jag blev tipsad om genom ett illerforum. Jag tittade runt ett par dagar och sedan upptäckte jag också Katter. Då jag vet om folk som är katt intresserade så tipsade jag ett par av dem (pratat mycket med dem på olika forum) om denna sida i ett pm. Responsen jag fick, var ett tack för tippset liksom.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Man ska väl bli glad om man blir tipsad om olika sajter. Jag tycker det är jätte bra om det finns lite olika sajter, annars blir det så enformigt och dessutom så hittar sådana som är intresserade av illrar och vill veta mer lättare på internet om det finns flera olika sajter.
Ställ upp och hjälp varandra att komma ut med illersidorna!
More ferret power on the internet!!

#4 Vilken bra inställning du har -eM-
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Jag håller helt med -eM-.
Vad gör det om det finns fler olika sidor att välja mellan. Man läser ändå och är kativ på dom sidor man aser vara bra (kanske beroende på hur mycket tid, ork och vilja man har.)
Klart det är kul med flera iller-sidor!
Men det kan ju räcka med att skapa en diskussion om att en ny illersajt finns, där kan ju alla på forumet se att den finns, men att sedan börja skicka PM kan ju vara jobbigt, jag menar hur jobbigt är det inte med all "reklam" man får i mailen ibland?
jag skickade mailet före jag skrev på forumet tror jag

Hur ska man annars få reda på nya siter och saker, annat är via någon form av "reklam". Ett personlig medelande är enligt mig det bästa sättet och ifall det är "skäddarsytt" för varje person det skickas till desto bättre!

Som jag förstått det var detta ett pm till någon på en sajt där du tidigare är medlem. Någon du tidigare brukat prata med. Och som jag skrev tidigare tycker jag att det kan vara ett trevligt sätt att få reda på vart sidor finns som jag kan ha intresse i. Roligt om någon tänker på en personligt liksom. Fast allt beror nog på hur man är som person, inte lätt att veta i förhand.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Nej det är det inte…