Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1647 ggr
JossanH
0

Inatt drömde jag om Dexter...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och jag var så glad över att få hålla honom sådär som man bara kan hålla i en Dexter… Jag pussade på honom och han pussade mig på kinden och det var så sjukt skönt att få ha honom när igen. Känna hans närvaro liksom..

Sen skulle vi alla busa i en matta.

Jag frågade alla runt omkring om dom kunde se Dexter och alla kunde det. Då förstod jag att det inte var Dexter som var och hälsade på mig utan att det var vi som hälsade på Dexter..

Såna här dagar är tomrummet väldigt stort….

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

Usch vilken jobbig dröm men ändå trevlig på samma gång, beklagar hans bortgång. Var det längesen ?

JossanH
0

Det var i september.. Ibland känns det som att det var flera år sedan och ibland känns det som att han fortfarande lever…

Idag har jag gått med känslan av att mysa med min plutt hela dagen. Det har känts jobbigt, samtidigt som det har känts helt underbart att åter fått mysa med honom. För det var längesen nu.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

Men det är inte så fasligt längesen ändå tycker jag, beklagar verkligen Gråter. Jag vet hur det känns, vissa dagar är extremt jobbiga, tur du har fler illrar att kela och busa med, naturligtvis så ersätter det inte Dexter, inte så jag menar men du förstår säkert. Han var jättevacker !

JossanH
0

#3 Det har gått ett halvår. Inte alls så längesedan egentligen och ännu mindre när man tänker på att den största sorgen kom i dec/jan… Men han spred mycket glädje :) Man får tänka på det!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

#4, Ja ofta så underlättar det när man tänker på alla minnena, alla bus och hyss han hittade på.