Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 138 ggr
klarsferrets
0

OT off-topic min bil

i dag har jag o emelie titat på min nya handikapsanpassade bil det blev en renaul kangoo 04 en slivermetalik .

kanon fin var den så nu är den bestäld. men sedan ska den till en verkstad för att dom ska plocka in min ramp för rullstolen  en special värmare då jag inte ska sätta mig i en kall bil man ska vist kunna sitta inne å sätta på värmen till bilen utan att behöva gå till bilen o sätta den i ett el ut tag kanon .

armstöd på förar sätet o ev en handsfri telefon om dom hittar en , hihi jag har ju en gammal nokia som jag har hafft i 5 år så den finns inte att få tag på mer säger dom så ev måste jag byta ut min gammla hedeliga mobil vill helst inte byta men men .

Faxlin
0

Vad roligt för dig. Ser fram emot bilder på den när du fått hem den.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

vist ska fota den när vi får hem den

gwen
0

Det låter rätt special special. Schysst att det går att ordna efter dina behov, för bil måste man ha… :-)

klarsferrets
0

jo det känns skönt att det går att ordna . För man blir så låst om man inte kan ta en buss eller tåg så det känns enormt skönt att det finns .

klarsferrets
0

har nu fått reda på när jag får min bil o den kommer den 27/2 så efter det kan jag fota den .

gud vad skönt det käns allt klappat o klart man ska nog inte klaga så som vi nog gärna gör för dom hjälper värkligen till när det gäller .

o vist är det många som inte får men då beror det ju på att dom inte är tillräkligt sjuka för att få den hjälpen och jag måste säga att vi har en bra fungerande sjukvård här i sverige vi får väldigt mycket när vi är i behov av det. Vist att vi måste intyga att vi är i behov av det men det tycker jag är ara bra för annars skulle det bli dyrt för sverige om alla skulle få utan att det finns ett behov av det .

Nettan
0

Jag är verkligen glad för din skull A-C. Att renault kango är en snygg bil skadar ju inte heller  ;-)

klarsferrets
0

#6 jo jag tycker den är snygg oxå men framför allt den är så billig att köra den drar knapt något .

Sedan att jag får in både rullstol o iller burar o resväskor det gör det ju absolut inte sämre hihi .

Så rymlig bil men ändå lätt att fick parkera och köra det är kanon.

Madde
0

Vad skönt att den kommer så pass snart. =)) Då får du visa upp den. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.