Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 518 ggr
JossanH
2010-03-26 18:59
0

Olika träpellets

Jag har, som nämnts tidigare i någon tråd, totalt fastnat för Vida träpellets. Den är ljusbeige i färgen och jag tycker den luktar så mycket godare än den som är mer gråaktig.
Är jag totalt korkad och inbillar mig detta eller är någon mer som uppmärksammat samma sak?
Jag har iaf väldigt svårt för att tänka mig att köra på den gråaktiga nu när jag är bortskämda med den snygga pelletsen… När vi var och städade ur gamla lägenheten i veckan köpte jag på mig 4 påsar och nu måste jag hitta en ny återförsäljare i Norrköping :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
2010-03-26 19:05
0

Varför skulle du vara korkad för de, alla tycker vi ju olika. den jag såg var nog mörkbrun tror jag men jag vet inte vilket märke de var.

Hoppas ni finner en återförsäljare  i Norrköping oxå.

Aviendha
2010-03-26 19:35
0

Haha, jag gillar dem med :)

Tycker iaf de ser mycket fräschare ut än de mörka och får jag välja så faller även mitt val på dem. Men jag har inte tänkt på lukt eller så.

elinn
2010-03-28 00:25
0

Jag har inte testat just den du nämner Jossan men visst är det skillnad på pellets och pellets. Jag har alltid kört på Agrol från Granngården men har ibland testat köpa på ex.vis Statoil eller Byggmax men har blivit lika besviken varje gång. Pelletsen har varit små med halvtaskig kvalitet och ibland har det varit väldigt mycket spån i säcken. Så nu kör jag, som sagt, alltid på granngårdens, där vet jag precis vad jag får och har hittills aldrig blivit besviken. granngården är förmodligen lite dyrare men det är det helt klart värt =)

Sarah
2010-03-28 15:11
0