Saknar badkaret!
Ja jag håller på att kollapsa utan badkar. Det va ett sånt himla bra sätt att stressa ner på och nu håller jag på att få magsår utan det känns det som :o( Tänk om man kände nån m badkar presis i närheten :oP hihi. Nåja, får hitta nåt annat sätt att slappna av på.

Ohh, badkar. Nu fick du mig att få en extrem lägtan efter ett bad.
Så japp ett varmt, varmt bad blir det. Undrar om man skulle starta solariet i källaren också kanske ;-)
Det är idiotiskt att ha ett helkropps solarium i källaren utan att använda den.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Du kan få min solariehimmel oxå.. står i sovrummet till ingen nytta 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

haha, fast solhimmel då måste man ju vända på sig och greja. Men det här är ju en sådan här solsäng. Man bara lägger sig, slår in timern på de minuter man vill ligga, sean är det bara att koppla av. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag kan ta den Kerran! Haha, skönt m solarie ju ;o)
Det är bara att komma och hämta!!! det är tungt som f..n bara, men du får det gärna 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#1 du får köpa en badbalja eller ngt och sätta dig i inne i duschen ;)

Haha, det får bli en stor balja tiiia, och så stora fickor har jag inte kerran!

om man inte badar minst två timmar per dag är ju livet knappt värt att leva ;)
haha nja eller två små. en för rumpan och en för fötterna :) och massa massa badskum :)
# 9 Isch.. En tjej kompis gjorde så när hon bodde hos min familj, Hon fyllde på varmvattnet hela tiden och det fanns aldrig varmvatten till oss andra.
Men visst är det så skönt med lite bubblor, levande ljus och skön musik..
Sara

Ush ja badkar hade jag inte kunnat leva utan. Helre utan dator då men inte badkar..

Här hemma används knappt badkaret till annat än o dusha i. Tycker det tar alldeles för lång tid att tappa upp med tanke på att jag blir less efter 5 minuter :P

Jag tycker att det är som att meditera då man badar! Man unnar sig nåt gott som gärna får ta tid i lugn och ro! Suck saknar det.
#13 håller med….mysigt i 4 min sen för jag panik….

Åååå vad kul att det är fler som älskar att ta ett långt hett bad. Man stressar totalt av från vardagen då… :-)
I mitt nya hus som är klart om 3 veckor kommer vi ha dubbel-bubblebad med värmare (som håller vattnet varmt), inbyggd radio, massagejetstrålar och inbyggd telefon (?). Nu har jag saknat badkar i hela 10 år, sedan jag flyttade hemifrån till lägenhet i stan. Och ÄNTLIGEN ska jag få mitt eget LYXIGA badkar. Jag ska bada sönder det totalt!!! Mmmmmmmmm *drömmer*
# 16 Inbyggd telefon?! Nån som har förmycket pengar eller? 
Sara

#17, haha, ja telefonen låter faktiskt lite överflödig, men den igår i "lyxpaketet" som jag vill ha, det paketet innehåller nämligen värmaren som gör att badvattnet håller värmen. Men men… Man vet ju aldrig, kanske vill man snacka i telefonen om man tar riiiiiktigt långa bad. Om inte annat kan man ju ringa till grabben i köket och be honom komma med isbitar/dricka/champagne/dricka… Eller badskummet?!?
# 18 Vad skönt det låter med att vattnet hålls varmt! Det är ju det jobbiga med att bada, när vattnet blir kallt så snabbt.
Sara

#19> Absolut låter det skönt att det håller värmen. Ser verkligen fram emot invigningen av badkaret (och huset) om 3 veckor. Har sparat en fin flaska champagne som blev över från nyåret för detta ändamål. Naaajs.

Förstår dig, vi har badkar nu o vi badar varje dag innan vi åker till jobbet(vi jobbar båda kväll) men nu till april då vi ska flytta finns det bara dusch! Vet inte hur vi ska klara det, vi får väl köpa en badbalja el nå´t, hi,hi!
Snygg bild förresten…

Ja få saker är så underbart som att ta ett varmt skumbad och höra på någon avslappnande musik plus ha fullt med tända ljus.
#16 åå vad avundsjuk jag blev nu! Jag är verkligen ingen människa som går och tråna efter prylar men en sak längtar jag efter och det är det första jag ska investera i när jag får råd- en jakutsi..Mycket tveksam över ifall man stavar det så men förhoppningsvis fattar ni ändå.

#22>> hehe, jag kan nog faktiskt inte heller stava till Jacuzzi, detta är mitt förslag till stavning, men är verkligne inte 100. Jag undvek helt enkelt den termen och skrev bubblebadkar istället, hehehe…

Ahh, smart!:)
#23 du har så rätt i stavningen ,)