Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 277 ggr
Evelina.L
0

Snabbvisit

Nu har jag smitit hem till min bästa vän och lånar internet lite snabbt.
Är alltså lycklig illermamma nu.
De här dagarna har gått otroligt bra. Sötpälsarna anpassade sig väldigt fort till sitt nya hem, vilket var skönt att se.
Det känns som om jag alltid haft iller, syrran sa samma sak.
De är riktigt snälla båda två, myser och gosar, leker och poppar.
Hamlet(Hampus) är en riktig höjdare på att poppa runt 6 tiden på mornarna. Men, jag klagar faktiskt inte. Jag sätter mig upp i sängen och tittar på honom en stund.
Det känns bara så bra med allt och jag är så himla glad att jag har mina pälsklingar.

Jag har inte fått tag på någon kamera än, men det kommer. Frida(Trolltott) hälsade på mig igår och tog lite bilder. Så¨kika in i hennes bilddagbok för att se bilder på mina sötingar.
http://trolltott.bilddagboken.se ( datum 5/2 )

Ta hand om er och era pälsar.
Det ska jag göra. :-)

Until next time…

..im Evelina.L…

…over and out!

Theres
0

vad söta :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ohh, vad skoj att höra att allt går bra.
Kikar du över på träffen i Stockholm så man får se dina underverk?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Evelina.L
0

#2 Oj, jag vet inte faktiskt. Det kanske jag gör. Skulle vara skoj faktiskt.

Robinsnel
0

Guud vad skönt att höra att ni har det bra! Nu får du lära dig uppskatta tidiga morgnar som vi andra… vem kan motstå en poppande iller? Inte ens kl 6.. :D

Faxlin
0

Tycker jag verkligen du ska göra. Om bara Veronica bestämmer dig så kommer hon och jag dit. Skulle vara så roligt att träffa dig och dina pälsar.

Audiatur et altera pars

Evelina.L
0

#4 Jag uppskattar redan allt med de faktiskt. Klockan får gärna vara 6 på morgonen, de är så underbara att se på.

Sara
0

# 4 Jag kan! Hur lätt som helst! Har så dåligt morgonhumör att jag inte ser det gulliga utan blir mest påmind om ett gäng galna hönor. Skrattande

Sara

bnoffan
0

#7 haha trodde jag var den enda! Blir galen på dem när de ska busa runt alltför tidigt!

sarae
0

Å så var vi tre..säger det samma….uppskattar min nattsömn ;)

Va kul att det går så bra Evelina!

Faxlin
0

Jag har illrar som sover länge jag ;-) Så det där känner vi inte igen. hihi

Audiatur et altera pars

gwen
0

#0> Tjenare Evelina. Kul att det går bra! här går det åxå bra, även om Alba är rätt mistänksam mot Stiffler. Numer kan de iaf gå förbi varann utan att hon fräser och hugger efter honom. Men hon har gjort några anfall även idag, även om de är rätt harmlösa, mest bara skrämsel. Stiffler går bara undan.

Stiffler hade även skaffat sig en egenvald sovplats, där vi lade dit hans medhavda filt. Det var precis under sängen, under våra huvudkuddar, där han sov tryggt tyckte han. Men idag tog Alba hans sovplats i besittning, den taskmörten. Så när Stiffler skulle gå och lägga sig så låg Alba där och fräste åt honom… Stackarn blev jätterädd då han ju redan hunnit in i tygpåsen. Han fick helt enkelt retirera till en annan sovplats. Tyckte lite synd om honom då… men han verkade rätt nöjd även i andra sovplatsen som jag bäddade till åt honom. Menmen, med några veckors tillvänjning så ska väl även Aggro-Alba bli snäll mot honom.

Söt är han iaf… och supersnäll och gullig. Pussas kan han… *kär*

Madde
0

vad skoj att det går bra. =)) Kul att du mamma till min iller Benjaimn: =))) vore skoj och se lite kort på henne. =) är hon lite, vet att hon var det när jag såg henne 1 augusti 2006. =)

Sen har jag träffat (hampus) hamlet oxå. =) Jag tror jag tog kort på honom när vi var där. Får kolla mitt bildarkiv =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[jenkass]
0

ja tidiga mornar vet jag inget om =P Toxi är en riktig sömntuta å vaknar inte förrän runt 11-12 tiden

Sara
0

# 11 Kan riktigt se det framför mig. Killen måste ha blivit chockad. Glad

Sara

gwen
0

#14> mycket chockad var han. Nu ligger han inlindad i min knäfilt, vid mina fötter vid soffan. *njuter*