Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 940 ggr
trollet85
0

OT Fascinerande

Kan någon förklara för mig hur man kan sitta på ett forum och vitt och brätt  berätta om det ena, ibland rena, vanvårdsärendet av sina egna djur efter det andra utan att skämmas ögonen ur sig!
Om jag hade betett mig så illa mot flertalet av mina djur skulle jag knappast gå ut glatt och berätta det som det inte vore nåt som hellst fel i de hela.
Det har ingen betydelse om man har flertalet olika nick och hävdar att man är olika personer. Annat folk på forumet är inte lika dumma!

Aviendha
0

Bra fråga fler frågor..

Musiken
0

Jadu… ibland ar det svart att forsta hur folk ar funtade om jag ska vara helt arlig. Det vore ju en sak om personen/personerna i fraga tog till sig och battrade sig, men det verkar ju inte handa heller. Manga lever tyvarr i sin egna lilla bubbla och tror att de ar sa insatta och vet bast bara for att de agt ett djur i ett visst antal ar, eller har "pratat med nagon annan som har massor av ars erfarenhet". Arg blir man, men vad kan man gora egentligen om de vagrar lyssna?

HannaM
0

Nej det kan jag inte förklara men jag väntar glatt på någon som kan=)

Sarah
0

Jadu trollet, man kan ju undra hur vissa är funtade :)

Ceciliaolucifer
0

Det är väldigt fascinerade hur djurägare tar hand om sina djur, och hur mkt dom är värderade under sin livstid.  Jag kan inte förstå hur en individ kan betyda mer i sina yngre dagar än sina äldre dagar.

Jag förstår inte vanvård, jag förstår inte burar, jag förstår inte varför man avlivar tillsynes friska illrar heller.

Mina illrar kilar fast sig hårdare och hårdare i hjärtat ju längre tid jag har dom. Jag skulle aldrig avliva en iller som inte var sjuk.

JossanH
0

#5 Håller med!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

#5 Håller oxå med dig

Musiken
0

Jag langtar till den dagen da vi ser en sadan har trad pa framsidan aven pa iller.ifokus. Hoppet om manskligheten ar inte helt ute!

Loveferrets
0

#8, Oj vad strongt av henne, skönt att höra att hon har tänkt om och lyssnat på vad det egentligen innebär.