Bilder från Sofie & Manne
Ne-hee!!! "SidanKanInteVisas!!!! *Galen* ja gör ett nytt försök snart….

Men den första bilden var fin :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
asg!! TackTack..=) Ja d verkar inte komma fler!! hahaha..=) får starta om datan sen & göra ett nytt försök….=)
Lessen att ja inte skrev något..Men gjorde ja d..så blev d "SidanKnaInteVisas"… & samma om ja inte satte dit något alls.. Men ni som har koll på Pälsarna kan väll kanske skriva vilka d e nu när ja måste springa..=) KramKram..=)
kul med mer bilder!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 11 Det måste ju vara Sarae´s Stich iaf! 
Sara
nä, han var inte med så det vore underligt =P
Det är Hanna o Joels Gimli och han är banne mig större än Stitchen!… att det är han kan man även se på lilla svans-stumpen!
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 19 Men kolla magen så ser du varför jag trodde det var Stitch..
Dessutom har det där goa uttrycket i ansiktet, som bara skriker "en riktig han väger runt 2 kg".
Sara
jag förstår att du tänkte på magen hehe, men gimli ser ju riktigt smal o smärt ut på den bilden haha
Sajtvärd på Iller.ifokus
runt 2? haha, lägg på ett halvkilo så är du uppe i gimlis vikt ;)
#22 Underbart med stora grabbar! 
Sara
oh ja, jag har mina 3 st 2,5 kilos grabbar ;))
Ahh.. Jag är glad när och om mina väger uppmot 1,5.. Å du har 3 st.. *avundsjuk* 
Sara
#25 samma här… dexter låg på dryga 900g i somras o triton lär ju inte precis bli nån tungviktare när han nu är som störst o bara väger 1,5.. är bara pegasus som nästan väger 1,6 nu..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hihi… tycker jag ser bara Rinaldo på alla korten. Men det är väl bara för att jag saknar honom. =P