Foto terror
Yup..har tagit mig i kragen å fixat över lite blandade bilder till datorn…så stå ut med mig!
så här mycket frik luft har jag nog inte fått på länge ;)

Ohh, vilka fina foton. Nu fastnade jag konstigt nog mest vid illrarna. ;-) Undrar varför.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha ;) ååh fin sele!!
ja Åsa..det undrar man verkligen!

Fina bilder :P
golf.ifokus.se

nice sara, du har verkligen lyckats =DD
tack domiino!

Sarae:Så #13 är min Lurvas mamma då?

Söta chillor förresten! Undrar vart de bor nånstans?
Yup det stämmer bra! Det e lurvas å benjamins mamma! så himla liten var hon ;) jadu undrar vart chillorna kommer ifrån hihi
ja vad skoj och se bild på benjamins mamma. Skoj och se.
Jättefina kort sara. =))) Kul att du delar med dig.=))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Har du sytt selen själv sarae? Den var riktigt härlig!
nop ehar köpt den på tradera
jätte fina bilder! gillar naturbilderna- mest tisteln!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Sarae>> Hej och tack för all hjälp i helgen! Måste säga att vi är imponerade över er omplacerings-mojäng. Mycket seriöst åtagande av er med kontrakt, försäkringskrav, att illern ska tillbaks till er om problem störs på osv osv… Nu är ju dessa saker självklara för seriösa ägare, men jag kan verkligen förstå att en såna "hårda" Omplaceringskrav behövs, iom alla oseriösa folk som inte vet bättre. Mycket bra för illrarnas bästa!!! Du borde få lite pröjs för det dock, tycker jag!!! :-)
Skipper (med på några foton tagna av Sarae), som vi av någon anledning börjat Kalla Stiffler (han passar bättre som det *flin*) mår bra hos oss. Han är såååååååååå söt och vi är fortfarande lite chockade över hans stoooora kropp. Han är sååå enormt stor mot mina honor. Men gud vilken gullipojke. Alba är dock fortfarande misstänksam och fräser ibland åt honom. Det känns dock ofarligt att ha dem ihop ändå då han bara springer ifrån henne och ignorerar hennes små fräsattacker. Hon har även bitit honom i nacken några ggr, men bara lite, rätt harmlöst. Ibland kan de däremot nosa på varandra utan problem, så det är bara en tidsfråga tror vi.
Han har väl gjort 3-4 bajsar och ett antal pink utanför lådorna, men numer är snudd på 95 % i lådan, mycket imponernade!!! :-)
Ett problem tror jag dock vi har, han verkar kinkig med fodret. Han verkar inte helt 100 på vitalinet vad vi märkt. Han har väl ätit lite knaspar, men tror inte han riktigt gillar det. Tror dock inte han matvägrar för han äter med glädje lite laktorsfri grädde, torkad frukt och vetegroddsolja. Annat vi erbjudit honom är han dock misstänksam mot. Verkar inte som om han är så van att äta annan mat än foder. Mina illrar äter ju i princip allt, så han får gå på tillvänjning för att lära sig tycka om mer mat… Ska ut och handla lite andra foder idag för att se vad han gillar.
Sarae> såg du vad han fick för foder där borta? Glömde kolla det… Får väl ta och ringa ex-ägaren ikväll och fråga. Pratade med henne igår, de var nog lite ledsna och saknade dem en del. Stackarna!
ÅH va härligt att höra att det går så bra för er! De kommer snart bli vänner….lite ovant för alba med en karl i huset kan jag tänka mig ;) Hmm..jadu…jag fick en hel lista över sånt foder de ätit innan och det var bla vitalin, anf, Iams, hills kitten…men nu såg det ut som att de mest åt whiskas….ni får prova er fram och blanda ut lite av vitalinet med lite andra grejer….
Stiffler hahaha..ja det passar nog honom bättre ;) Har du förresten möjlihet att pma er adress…så jag kan fixa försäkringen…bäst att ta den "gamla" adressen ;)