Lite nya bilder

Åh vilka sötnosar =) Finfina bilder =)
Molly är så likt min Stumpan, hon är jättefin. Daisy är oxå jättefin. 

Otroligt fina är dom. Skojigt att du visar lite kort på dem här inne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fast det blir ju mest kort på Molly. Hon ska alltid vara i centrum medans Daisy mest bara verkar tycka att det är hennes place och att vi inkräktar 

åh underbaringar!

Älskar hennes mörka nos :P
golf.ifokus.se

ååååh dreggel! hjälp vilka fina bilder

#14: Hööög stöld varning där.
Audiatur et altera pars
#16 skojar du eller? jag har redan dregglat sönder mitt tangent bord…suck…*kär*
ååå sötisar!!

16# min! :P
#19 å det kan ju du hoppas på!

#19: Inbillnings sjuka kan man dö av. Den bilden har just fått mitt tangentbord att säga upp sig av allt dreggel. MIN, måste det vara.
Audiatur et altera pars

20 och 21# ni har fel.. gud.. gud sa det till mig.. "molly och daisy är dina." jag lovar, jag är som josef eller vad han hette, jag kan tyda mina drömmar
*håller helt enkelt tyst om att jag är antichrist*

Haha! Ni kan ju alltid fortsätta drömma. Jag har inbrottssäkrat här. Vallgrav med bitska alligatorer och elstängsel runt hela lägenheten. -lovar-

Ajdå, det är så illa alltså. Hmm, men jag är inte rädd för alligatorerna och elstängsel heller, så jag kommer ändå. ;-)
Lite bättre skydd får du trolla fram för att skrämma mig. hihi
Audiatur et altera pars

Jättefina bilder. Men är ju lite extra kär i Molly!! Har någon liten förkärlek för tomtar helt klart och ändå har jag inte en enda, hmmm det kanske man får ändra på.

23# lugnt ;) iochmed att exakt alla älskar mig blir det nog ingen fara med alligatorsötisarna
och elstötar har jag utstått förut ;)
24# dröm att du kommer få dom.. dom är mina!! :P
Tjejerna är jätte fina, syns att de kan slappna av nu! =)
ja, vad underbart söta dom är!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#27 Jo speciellt Molly. Hon ligger raklång och sover i knät nu och älskar uppmärksamheten hon får!
Tack alla. Är så glad att jag har fått dem, oftast i alla fall kan kanske tilläggas. De är nästan lika envisa som mig så en del bråk blir det! haha