Idag chippas Celadon
Nu blir Celadon Chippad och det är en lättnad för alla i hushållet. Han får inte vara med de andra då han vill slåss med hannarna och annat med honorna :) Dock gör det honom jättestressad. Han blir jätteolycklig av att vara ensam och står och hoppar vid avspärrningarna då han är vaken. Tillsammans med de andra går han direkt och lägger sig men slåss då han vaknar.
Mary är ju som sagt på väg ur brunst och på grund av det här blir det inga valpar från mig i år. Mary kommer ändå eventuellt få en kull med en kompis hanne. Blir det så behåller jag förmodligen en hanne som kompis till Celadon.

Vad tråkigt att det inte blir några valpar som lämnar dig men om du ska behålla en ur kullen vart gör du av alla andra?

Jättetråkigt att det inte blev något av Celadon och Mary, men samtidigt kanske man ska säga grattis till chippningen av Celadon, vet hur du har längtat :)
Tråkigt att du är tvungen att ändra dina avelsplaner :-( Får hoppas att du får en kompis till Celadon istället.
//Ammi

#2 Ja känns skönt, får gottgöra er på annat sätt. :)
Gud vad skönt att slippa ha brunst-hane hemma :)
Celadon skulle nog uppskatta en valpiskompis!
#1 Vad menar du?
Sajtvärd på Iller.ifokus

#1 om om om min kompis lånar Mary så kommer valparna vara här tills de är flyttgamla, sen får hon ta dem :)

#6 okej på så vis. men lycka till iaf om det blir så =)

#4 Oroa dig inte dör gottgöring, det har varit roligt att ha dem här, om man bortser från vissa nattliga besök på akuten ;p det löser sig ska du se :)