Vila i frid<3
Nu är siri borta, hade henne här i 1 månad och åkte in för att undersöka henne & kastrera henne.
Hon hade en tumör i buken, som ni kanske kommer ihåg trodde jag att hon var dräktig när hon kom till oss..
Känns fortfarande riktigt tomt även om hon inte var här länge.
Men hon har mått dåligt länge så att avliva var det som veterinären sa var bäst.
Lite konstigt hur det fortfarande kan kännas sååå tomt utan henne här,.
R.I.P lilla Siri! :(
Beklagar sorgen!
Sara
Beklagar verkligen 
Men nej! Så hemskt 
Sajtvärd på Iller.ifokus

Men herregud, så otroligt hemskt. Hon var väl inte alls gammal? Det är ju verkligen inte så man vill starta sitt nya liv som illerägare.
Tycker så synd om dig som bara fick ha henne hos dig en månad. Beklagar verkligen.
Fan alltså Började gråta så fort jag såg att lilltjejen fått somna in=( Har träffat henne flera gånger hon var jätte go och underbar=(

Beklagar verkligen sorgen:(
Beklagar att du fick så kort tid med Siri
Det är så sorgligt när de lämnar oss, speciellt om det kommer oväntat.
Kort eller lång tid…saknaden efter sin vän är lika stor oavsett tid man haft tillsammans. Tiden bäddar dock in sorgen och lyfter fram de glada minnena.
//Ammi
Ja, men nu har hon det bättre iallafal. (:
Men jag har inte gett upp iller och kommer troligtvis att skaffa snart igen..Men en frisk denna gång.
Känns lite orättvist att behöva avliva henne efter bara en månad, jag hade tänkt ha henne i mångamånga mera år en så,
Hon var ju knappt ett år gammal lillsnuttan.
#9, Usch jag lider verkligen med dig 

Beklagar din sorg, det är tungt att behöva ta ett sådan beslut att avliva sin älskling, oavsett hur länge man har haft djuret. Men hon hade det bra den tiden hon hade hos dig. Många tröstekramar till dig från oss.
Gud såg att hon blev trött, och det fanns ingen bot,så han la sina armar runt henne, och viskade. Kom till mig.
Med tårfylld blick såg vi på henne, när hon gick bort. Och fast vi älskade henne så innerligt, så kunde vi inte förmå henne att stanna.
Hennes goda hjärta slutade att slå, hennes pälsklädda tassar lagda till ro,
Gud krossade våra hjärtan för att bevisa att han bara tar den bästa.
#11, Jättefin text! Fick verkligen tårar i ögonen. Stämmer in så fint.
#9 Jo, det är svårt att acceptera och det känns orättvist när man förlorar dom, speciellt när man räknat med att få ha många år tillsammans :-( Men hon kommer alltid att ha sin speciella plats i ditt hjärta :-)
#11 Jättefin text!
//Ammi
Beklagar sorgen jätte mycket

Beklagar sorgen

#12# Känner så med dig, fick själv göra detta tunga beslut med min första iller Dino. Fick ha honom i ca 9 månader innan jag fick avliva honom då han fick ändtarmscancer. Och det kändes så tungt att behöva göra det.
Texten hittade jag på en engelsk sida med dikter för 7-8 år sedan, just denna hade ingen upphovsman/kvinna därför lånade jag den.
R.I.P
#11 Fint skrivet