Rocky packar väskorna!
Nu är det klart! på söndagkväll så sätter Rocky sig på tåget mot sthlm!
Och på måndagmorgon så står han inne på centralen och väntar på sin nya matte! Skönt att han hittat ett stadigt hem nu tillsist! Men det blir ännu jobbigare att skiljas den här gången, nu flyttar han ju jättelångt :/
Nya ägarinnan finns här inne på forumet, men tänkte inte nämna några namn! hon får ge sig till känna själv om hon så vill :)
oooh…jag tror jag vet vem ;) läste ett visst dagboksinlägg idag..men jag säger inte vilket ;)

åå rocky.. ack och ve! :P hoppas att han får det underbart hos sin nya matte! och vad kul att hon finns på forumet.. jag tycker mig också minnas ha läst ett dagboksinlägg idag, så jag har mina spekulationer :P

Då hoppas vi att den nya ägaren ger sig till känna. Skojigt att han hittat ett hem i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det är jag som ska ta Rocky! Längtar jättemycket (Tina också) hihi :) Snacka om att Tina kommer bo hos mig.. Jag som äntligen ska flytta ifrån henne…..! :P Guess its not gonna happend!
Ska handla det sista som behövs på söndag. Ska ha en riktig shoppingdag och göra mig riktigt förberedd :) Hoppas jag hinner packa upp allting från flytten (flyttar imorgon) innan han kommer, annars blir det nog en väldig röra ;)

Hehe, jag tror inte Rocky klagar om han måste bo bland massa kartonger och saker! ;)

Tror säkert Rocky kommer vilja hjälpa dig packa upp. Att ställa till med röra hör ju liksom lite till deras specialite. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha, ja, jag befarar det! :) Vi kommer nog packa upp allting tillsammans heeela natten! Sen får vi se hur gärna han hjälper till med städningen sen … :P
hahha grattis lotta! va kul att killen hamnar hos dig!
Grattis :D Jag tycker också det ska bli superkul, hihihi…! ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Gud va roligt. Grattis Lotta!

#7: städa får du nog äran av att göra själv. Men är du smart så mutar du Tina till det. Hon får ju se honom samtidigt då ju :-)
Stort grattis till dig i alla fall.
Audiatur et altera pars
#11: Haha, äsch :P Det är ju Lottas lägenhet ^^ Hon ska ju såklart bjuda mig på middag, diska och massera mina fötter när jag är på besök, samtidigt som jag leker med Rocky :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#12: haha, vilka bra drömmar du har. ;-)
Audiatur et altera pars
nä vad skoj att du tar rocky lotta. =))) Ja då ser vi fram emot och träffa er på någon träff i framtiden. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Han kommer säkert ha massor av extra energi när du får han också, då han suttit i en liten transportbur i en massa timmar!
Linda (från svenska illervänner) har ju med sig sina pälsar med, så hon har nog inte möjlighet att ta ut han så mkt!
Så han kommer nog uppskatta en hinderbana av kartonger! :)
Tina du kan ju bara glömma det där med fotmassage och allt vad du sa, men du är välkommen att hälsa på mig och Rocky any time ;).
Jag vaknade nyss och jag kan inte somna om. :) Jag längar till måndag så himla mycket :D
Vi ses på nästa illerträff! :D

Grattis Lotta, vad roligt för dig =) Hos dig kommer Rocky få det superbra, det är jag säker på!!! Och så har du ju Tina som säkert mer än gärna ställer upp när det behövs (och inte behövs hihi)
Vad skönt att det blir så bra för rocky nu!