Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 312 ggr
Thyne
0

SJUKT!

Love Gods Way

Detta är en så otroligt sjuk kristen sekt. Läs vad som står om homosexualitet, och läs i alla kategorier och se deras åsikter. Säkra band, osäkra band, C.H.O.P.S

Jag blir så irriterad!

Men ändå så är det så skrattretande. Vilken otroligt skruvad syn de har på världen. Eller vad säger ni?

Faxlin
0

Fy f*n vad vidrig syn de har.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Thyne
0

Ja, visst har de. Det är helt sjukt. Jag sitter här och har läst igenom hela sidan nu, och är så chockad!

Flisa
0

jo jag vet! såg på musik.ifokus en länk till aftonbladet någnting.. det var den där sekten som tydligen sa att typ nirvana gjorde en till gay? sjukt, jag är inte gay och nirvana är det inget fel på.

Ronja_Iris
0

Jag har aldrig gillat nåt som har med religion att göra… bluff bluff bluff… Men för min del får folk tro vad de vill, bara de inte försöker pracka på mig sin tro…. (jehovas vittenen bl.a)

Ush!

Flisa
0

haha senast ett jehovas vittne var här var häromdan.. hehe ;) sa att jag och min familj var djävulsdyrkare och att jag var fullt uppe i en djävulsritual.. inte så smart men riktigt kul att se deras ansiktsuttryk :P

Carrisma
0

Smart gjort "Flisa"=)

Flisa
0

självklart ;)

Carrisma
0

Hihi

Aelsklinn
0

Hm, jag fick intrycket att hela sidan var ett enda skämt… men man vet ju aldrig med amerikaner! *generaliserar inte aaaaalls* :P

skrellet
0

jehovas vittnen var och besökte en kompis till mig. av en slump så höll dom på med lajv-kläder (levande rollspel). och dom hade kåpor, döskalle-stavar, teaterblod och massa annat. så när hans kompisar såg att det var nått religiöst på gång så kom alla tre kompisarna till dörren, och sa: "vi måste avsluta ritualen mästare!"

dom sa att dom aldrig skulle glömma minen på dom stackars jehovas Räcka ut tungan

Flisa
0

haha shit vad jag hade garvat. var just då klädd i svart och sminkad av en kompis.. hehe. jag hade ritat ett pentagra på handflatan också, mest för att ag tidigare på dagen haft tråkigt :P

VeronicaKahlbäck
0

så himla sjukt:S

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus