Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 396 ggr
Ceciliaolucifer
2010-03-10 16:27
0

Hugos operation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hugo opererades för en tid tillbaka och han tog operationen väldigt hårt. Han var riktigt hängig när jag fick hem honom. Hans återhämtning har varit långsam men nu börjar han komma tillbaka.

Hugo är ju en känslig pojke som håller hårt i mitt hjärta. Operationen visade sig nödvändig då vi fann tumörer i bukspottskörteln. Mjälten var inte förstorad men missfärgad och långt ifrån slät. Nu väntar vi på analysen av mjälten.

Det känns så overkligt att min lillkille har blivit så gammal och att tiden har gått så fort.

Loveferrets
2010-03-10 16:58
0

Söt han är, hur gammal är han ? Skönt att operationen är avklarad, mår han bra annars ?

Ceciliaolucifer
2010-03-10 17:05
0

Han blir fem år i sommar. Han är trött och burrig. Men operationssåret är jätte fint och han läker bra. Sen är Hugo lite fjompig av sig och lite extra gnällig, det är en del av hans personlighet. :)

elinn
2010-03-10 17:08
0

Ja, tyvärr så får man aldrig så lång tid tillsammans med de små liven som man skulle vilja. Jag hoppas Hugo fortsätter återhämta sig fint och att ni har många fina år kvar tillsammans =)

Loveferrets
2010-03-10 17:21
0

#2, okej, skönt att de läker fint och ser bra ut, hoppas du ska få många fler år med honom även om han är 5 år, tiden går så fort.