Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 445 ggr
Flisa
0

skum iller...

hmm.. är väldigt misstänksam.. Skrattande

lucifer var värsta varulven igårkväll och i morse.. lite senare på dagen skulle han sova i mattes knä, mysa, gosa och inte ettenda litet hugg Glad han liksom.. ler där han sover i min famn.. hm.. han ser slug ut. som när han gjort något i mitt rum som jag inte sett än.. men allt är i sin ordning.. hm. han kanske har insett sin kärlek till mig? Skrattande

juste, undrar om illrar är nattdjur? lucifer är nämligen vaken typ hela natten >.<..

Faxlin
0

Illrar brukar anpassa sin dygnsrytm efter sin ägare, så de får valitets tid ihop liksom .

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

#0 han låter som en kopia av sin bror…men sånna där mysstunder är väldigt sällsynta!

skrellet
0

#1 anpassa så dom sover när vi är vakna, så dom kan rota omkring helt ostört om natten? Flört så är vincent lite iaf Räcka ut tungan

Flisa
0

2# han är jättemysig.. han har sovit i mitt knä i flera timmar nu! :P galet ;P

1# aha tack åsa ;)

3# haha det är nog vad som hänt här också….. :P

Faxlin
0

Vilka lurisar ni har. Mina sover sååå sött på natten. Går bara upp för att äta och gå på lådan. ;-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

det är just därför som Ambra ska hit… hon är inte bara förbannad vacker och söt, hon är duktig också! Skrattande

sarae
0

ja..jag e på flisas grej där…e oxå lite hemligt förälskad i ambra….byta bröderna bus mot en styck ambra kanske?

Lotta
0

Det fanns en tid då Nikita inte sov en blund på nätterna, eller hur Åsa? Men det var väl för att horna höll på att växa ut då….växtvärk tror jag det kallas Skrattande

Faxlin
0

#8: haha, men det ändrades ju snabbt när hon flyttade hit. Du ser Lotta här blir illrana änglar, om än vissa med hornen kvar :-)

#7: Va? Sara, det har du aldrig sagt. Men kom ihåg, hon är MIN. ;-)

#6: Japp hon är sååå klok. Men med ett ego som är större än vårat hus. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#9 klart du måste vetat det…varför har jag annars varit så intresserad av hennes aventuella avkommor?

Lotta
0

Pffft…ängel! Den illern blir aldrig en ängel *S* Skorpan har inte hämtat sig en. Dom horna går inte av för hacker.haha

Faxlin
0

#10: haha, jag är ju den enda bruna blondinen vet du väl. ;-) Har ju total missat detta. hihi

Audiatur et altera pars

Flisa
0

7# varför inte? vad säger du åsa? lucifer och rickie mot ambra!? Skrattande 

9# åh en liten diva!

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13: Japp hon är verkligen en diva. ;-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

åh hon är så fin! vackrast.. :) men då blir det så då.. rickie och lucifer mot ambra :D

sarae
0

#15 men hörru flisa..då får vi allt ha delad vårdnad om ambra! ;)

Faxlin
0

haha, låter mer som om hon tänker stjäla rickie och lämna honom och lucifer för att få sig en Ambra.
Kan berätta att här delas ingen vårdnad. Hon är min. hihi

Audiatur et altera pars

Flisa
0

16# hm, det är ju egentligen att fundera på.. men kör till då! du tar.. måndagar och fredagar, då brukar jag vara upptagen. går det bra? Skrattande trots allt min idé ju.. dessutom får du stå för att skjutsa henne!

17# schh, här lämnas inga, vi tar tillbaka dom när bröderna bus har terroriserat klart ;) då kommer dom tillbaka genom brevlådan. :)

Faxlin
0

Jag har en bättre ide. Jag tar vårdnaden om Ambra måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndagar. dessutom alla helg dagar och icke helg dagar. Så nu har jag inte glömt något ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

nja åsa jag vette sjutton om jag kan hålla med dig där…låter väääldigt egoistiskt!

Men du flisa..kan vi inte bara skicka henne på posten istället? eller skaffa månadskort år henne så hon kan ta buss å tåg?

Flisa
0

nej jag tror att min idé (juste, åsa, du glömde apostrofet! hur känns det att bli nertrackad av en 10åring i svenska? ;)) var nog lite smartare… :)

Faxlin
0

haha, jag har inga problem mot att bli rättad av en tio åring Flisa. ;-)
Jag bjussar på det. hihi

Jag vill nog gänra vara lite ego när det gäller min Ambra. ;-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

attans ;) jag är ju till för att irritera haha.

hm.. det här blir klurigt…

Faxlin
0

Japp, du vet. Jag har fyra ungar, så jag har rätt hög irritering tröskel :-)
Sedan vet jag att jag kastar om bokstäver men att jag inte kan göra något åt detta. Så därför bryr jag mig inte när det gäller det :-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

hm.. alla andra blir ju irriterade när de blir rättade, min svenskalärare hatar mig :P men jag lovar att du inte kommer kunna låta bli att slita av dig håret i frustration om bröderna bus "plötsligt" flyttar hem till dig. såvida du inte tränar yoga varje dag Skrattande

Faxlin
0

haha, upprepar mig lite här. Jag har fyra barn, jag står pall för allt jag lovar. Finns det några som slår allt i djurväg så är det mina huliganer här hemma :-)
Så yoga behövs inte här. Jag har iFokus jag ;-)

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Hmmmm, han har nog en räv bakom varje öra *HaHa*

Flisa
0

hm. om du nu ska ha något du inte orkar, då kan du låna vår katt ;) jag loovar, inte ens om man har 7 barn som är som djävular slår det INTE djävulssonen här hemma, lollipop heter han ju egentligen.. hm, det är mest 666, kattafan eller kisen här hemma Skrattande katt kan man bara inte kalla honom.. inte visste vi att den lilllla helsvarta hittekattungen skulle fortsätta vara så jäklig :P

Flisa
0

27# nu ska jag börja med att vara mitt vanliga oehört blonda jag.. Flört vad betyder det? Generad

Faxlin
0

#28: Har precis lämnat bort mina 7 månaders terrorister i kattväg, så jag räds inte honom heller. Jag lovar. Finns inget ett djur kan göra som jag inte är van med. dessutom brukar de flesta djur bli knäppare efter att de bott hos mig en tid.
Min sambo säger att det är min inverkan som gör alla djur knäpp. Jag tror inte det, det sitter nog i hus och stallväggarna tror jag ;-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

haha säkerligen ;) det måste vara väggarna.. knäppa förra ägare till huset kanske? eller så har sara kommit på för många besök hihi? Skrattande

Faxlin
0

#31: Är nog en av de få sakerna jag inte kan anklaga Sara för. Hon besöker ju aldrig mig Gråter Eller nästan i alla fall. hon kom och hämtade Stitch det var va hon gjorde, sedan kom hon aldrig mer. *snyft*
Kanske är hon rädd att bli smittad av huset och bli tokigare än vad hon är. hihi

Audiatur et altera pars

Flisa
0

kanske det.. men stannade hon länge? för det kan ju blivit en stor dos av sara-fnatt ;)

Faxlin
0

#32: Ja ett tag, men det jäkliga vara att det var fin väder så vi var ju mest ute liksom. ;-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

hm. kan väl tränga in i väggarna?

sarae
0

När katten e borta dansar mössen på bordet märker jag ;)

Jag hävdar fotfarande att allt är åsas fel..jag hade inte fnatt innan jag hälsade på henne ;)

Passa dig nu åsa annars kanske jag kommer å bosätter mig i din farstu ett tag!

Flisa
0

haha nämen heej sara… kul att du kom.. *nervöst leende*

Faxlin
0

Mohaha, det är inte alls sant det där Sara och det vet du. Du var alldeles makalöst knäpp redan innan du var hit.
Och vill du bo på min farstukvist får du väl göra det. Då vet jag var jag har dig i alla fall. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

haha ja det kanske ä säkrast…så slipper du vända dig om vart du går å vara rädd för att jag dyker upp

Flisa
0

men du får nog skaffa laptop till henne isåfall ;)

sarae
0

en laptop till mig? jaaaaaaaaaaaa….*å den ska va roooosa*

Faxlin
0

haha, nepp det var ju meningen att vi skulle få lugn och ro :-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

vi? nej det var du ;) och tänk ändå, hon bor ju inte i sovrummet eller köket eller så :P

sarae
0

hehehe….akta så att jag inte tar mig friheter …

Faxlin
0

jaja, sovrummet och köket är fullt okej. vore värre med källaren, där står ju datorn ;-)

Audiatur et altera pars

Flisa
0

bara du inte kommer hit så är det säkert okej ;)

sarae
0

hahaha kunde nästan tänka mig att du tyckte så flisa!

Flisa
0

jag låser för säkerhets skull.. :P