Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 576 ggr
[MissCaandy]
0

Favoritmat/godis

Vad gillar era illrar att äta bäst?

Bogey
0

Allt som är onyttigt för honom och lite till.

Gurka, smör, rökt skinka, korv, pop corn, äpple, havregrynsgröt, grädde, potatismos m.m.

Lite nyttigare saker som han faktiskt får mer eller mindre regelbundet är rå kycklinglever och hjärta, äggula, torkad kyckling (som belöning). Önskar han ville äta lite mer av sin ½-kycklingvinge han får vaje dag. Behöver gnaga bort lite tandsten.

Loveferrets
0

Simon var rätt kräsen men han älskade dock laktosfri grädde, Helmer och Vanja åt allt de kom åt, hade inget specifikt dom gillade, Mira älskade ahlgrens bilar och Spjuver älskade banan, dock fick dom ju bara ytterst lite utav de.

Mina illrar har aldrig tyckt om djurgodis. Man får testa sig fram helt enkelt och se vad som går hem.

HannaM
0

Olika=p

Bland annat lax, äggula, vitaminpasta, vispgrädde…

Elliott är väldigt förtjsut i vattenmelon också.

[MissCaandy]
0

Här är det gurka och päron och typ pommesfrites har jag märkt hittills.

Vart hittar man kycklinghärta och vingar?

Jag har bara hittat rå lever och det äter bara Nala, inte Ronja.

Rå kycklingvingar.. Jag har bara hittat färdiglagade hittills.

[MissCaandy]
0

Okej.. Får väl kila dit någon dag :P

Brukar bara handla på Willys nämligen.

HannaM
0

På willys brukar det vara ännu bättre utbud, har du kollat både färskt och fryst?

Punkten
0

Captain Morgan brukar alltid ta chansen när jag äter citrusfrukter som som apelsin och klementiner.. lämnar man rummet i någon sekund har han sprungit och tagit för sig av klyftorna :p och han äter det med glädje xD annars fungerar de alltid med katt-malt, vetegroddsolja och kycklinghjärta :)

Bogey
0

#6 En del Willys har även kycklingmage och det är mums tycker Bogey. Synd för jag har inte sett kycklingmage i butik härikring på snart ett år. Rynkar på näsan

TottsiGirl
0

#9 Så har de varit på Willy i Uddevalla med men nu för några veckor sen hade dom fått in de igen :)

Annars äter mina vitaminpasta, laxolja, äggula, vitabe när de gäller "godis" .. Fiona tycker det är väldigt smaskigt med banan och vattenmelon men de e inget som serveras hemma till hennes besvikelse.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Monizz
0

Max tycker om äpple och banan.. Säkert mycket mera men jag har inte testat då han är jätteduktig på att bara äta sitt foder. Jag har fått för mig att han då kan börja "tigga" och inse att han vill ha bara ex banan.

Kattgodis som ser ut som hjärtan med kyckling är också extremt gott.. :)

Dock är Max fruktansvärt rädd för allt som har i köttväg att göra (förutom hans foder)

Musiken
0

Nisse ar valdigt fortjust i kattgodis och olja. Lars vill helst ata vadhelst matte ater.