Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 424 ggr
lizzu
0

Rastlös iller

som sagt har min tös varit lite deppig sedan hennes bästis gick bort, det börjar dock klarna för henne nu och hon tycker att det är roligt att leka med mig - än så länge!

Men alla lekar har tagit slut och leksakerna duger bara en stund.. Någon som har tips på roliga lekar eller bra leksaker ?

HannaM
0

Jag la precis upp en bildtråd med en bra aktivering, om illern inte är rädd för vatten vill säga. Ta en stor balja och fyll med leksaker hon gillar och låt henne fiska upp dom.

Annars kan du göra godissök på olika sätt. Ta en kartong, fyll med tidningspapper, bollar och lite godis och låt henne leta efter godiset.

Träna in trick som tillexempel att rulla runt eller stå upp.

Ha leksaker som hon bara får använda när du är med, som du plockar fram då, då är dom lite nya och spännande.

Leksakstips:

En gammal strumpa som du stoppar in antingen en plingboll eller prasslande papper i och knyter igen.

Ett långt snöre med en boll i.

En helt vanlig handduk.

Bogey
0

Promenader är alltid uppskattat här. Verkar som det blir roligare att leka med oss också om man även får gå promenader.

sarae
0
Bogey
0

#3 Hoppsan Sarae, kom inte det här inlägget i fel tråd? Skrattande

sarae
0

#4 HAHAHA yes verkligen.. mitt obefintliga  internet vill inte som jag vill och hoppar mellan trådarna på eget bevåg :P

elinn
0

#5 Jag såg det och försökte flytta ditt inlägg men det blev inte som jag ville och dessutom så hann du rätta inlägget innan jag var klar hehe =)