Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 808 ggr
Tina-A
0

Illerkompis sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hopp! Tänkte bara slänga in en sökes annons här.

Vi har nu haft Stjärna i ett drygt halvår och nu är vi väldigt sugna på ytterligare en iller, en kompis till henne. Stjärna har precis skaffat en 4 vånings villa (en tillfixad byrå) som det finns gott om plats i för att delas på!

Det vi letar efter är en kastrerad hane på minst 1 år. Föredragsvis pastell men om vi hittar en hane i en annan färg som känns rätt så är det stor chans att vi slår till på det också :)

Vi tittar på blocket och eniro och här inne titt som tätt men ännu inte hittat någon som känns bra.
Om ni hittar någon annons på blocket, eniro eller här inne som jag möljigtvis missat så länka gärna :)

Om någon av er har en illerhane till salu så kontakta gärna mig så berättar jag gärna mer om mig själv!

Vi bor i Stockholm - Jag + sambo + hund + iller.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stjärna och Oliver :)

Loveferrets
0

Hoppas lilla stjärna kan finna en komips att busa o gosa med. Lycka till.

illernettan
0

#o Nintendo söker nytt hem. Hon är 2,5 år, pastell och kastrerad. Kan det vara något?

Jag puttar upp tråden till er så kan ni läsa lite.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Tina-A
0

#3: Jag har sett det faktiskt, hon finns på blocket också. Jättesöt tjej verkligen, men vi letar speciellt efter en hane! Tack för att du visade tråden dock! :D

Satmaran
0

Underbart 4 våningshus du fixat!

Det är ju där de trivs som bäst, i byrålådor och garderober :) Letar själv efter en alldeles egen garderob till mina små;) Med en hane i högbrunst vill man inte gärna bjuda in till rena handdukar och kläder.. he he.

Hoppas du hittar rätt hane som vill flytta in i lyxvåningen.