Melwin har blivit gråhårig?

De ändrar sig en del under första och andra året i färg och tecken. Men mest det första året.
Så detta är inte något konstigt ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Hur gammal är woodoo?
Min bruna iller blev åxå lite gråhårig runt 4 år… Pälsen var fortfarande fin och tjock men ändrade lite färg med åren.

#6, wow, coolt! Grattis! Är han fortfaraden lika pigg och frisk? imponerande, vad är hemligheten?
Jag vet faktiskt inte riktigt.. Jo han är pigg o frisk. Han är 25-50% vildmix, kanske har med det att göra. Visst märks åldern, men han busar fortfarande, även om det inte blir några längre stunder. Han blev best in show på husdjursmässan nu i sthlm för några veckor sen, lite skryt (var första gången jag ställde ut honom).. :D

#8, var det förresten han som du berättade om för nån månad sedan som du fått som omplacering där ägaren sagt att han var yngre, men som du upptäckte på stamtravlan var äldre? *minns inte*

#klart man får skryta om sånt när man har en sån gamling!
#8 Ja, det är han.. Jag fick tag på gamla ägaren och de har bekräftat hans ålder.. frågade dock inte varför de inte gav rätt uppgifter vid omplaceringen. Kan tänka mig de behövde bli av med honom akut, o det är väl inte så lätt med en gammal iller.. inte för att det hade spelat mig ngn roll då..

#11, underliga människor finns det överallt. Sen finns det oss djurvänner som gör allt för våra småttingar, oavsett ålder. Själv tycker jag åldern är en komplimang på gott leverne och har inget emot gamla värdiga illrar. Dock inge kul när de dör… *snyft* ,…eller blir sjuka…