Vår veterinär...
Vi i Gävle har fått en ny veterinär när "vår" förra gick i konkurs. Jag var skeptisk till en början men tycker nu att han verkar vara kanonbra och har en enorm vilja att lära sig mer om våra djur.
Var där med Chiquita i slutet av december och blev fotograferade vid vårt besök. Bilder på oss finna att se http://www.norradjurkliniken.com/ under bilder/galleri 1. Ni behöver ju inte titta på mig för jag ser som vanligt helt tokig ut men Chiquita blev såå fin på korten =) I galleri 2 hittade jag även kort från Vincents veterinärsbesök.

mm. vincent blev inte så bra på kort för han var ju tvungen att snoka på allt som fanns där 

Uäääch, såg ni den där nakenkatten, eller vad de nu heter? I galleri 2… *ful* Söta illrar hade ni iaf! Vincent va ju en riktigt bamsing! :-D

ja den som såg ut som yoda 
ja vincent är en riktig biff. vi har ingen bra våg. men våran badrumsvåg säger att han väger över 2 kilo. och han är bara 7 månader gammal 
Då lär vi hamna där snart också…kanske =) Var och vaccinerade Klumpen och kastrerade Mini idag och det togs kort =)
Amor vincit omnia

kollade på fotona.. jag tycker ni blev riktigt fina båda två du och chiquita :)

2# ååh ja! vackraste katt jag sett på länge
älskar såna..

#3 och 4, *garvar högt* Oj oj oj, väger de så mycket. Blir alltid lika förvånad när jag hör det om hanar, och ännu värre chockad när man tar i en hane. Jag har ju bara haft honor på mellan 600-900gram så 2 kilo är rätt biffigt. Coolt.