Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 320 ggr
elinn
0

Vår veterinär...

Vi i Gävle har fått en ny veterinär när "vår" förra gick i konkurs. Jag var skeptisk till en början men tycker nu att han verkar vara kanonbra och har en enorm vilja att lära sig mer om våra djur.

Var där med Chiquita i slutet av december och blev fotograferade vid vårt besök. Bilder på oss finna att se http://www.norradjurkliniken.com/ under bilder/galleri 1. Ni behöver ju inte titta på mig för jag ser som vanligt helt tokig ut men Chiquita blev såå fin på korten =) I galleri 2 hittade jag även kort från Vincents veterinärsbesök.

skrellet
0

mm. vincent blev inte så bra på kort för han var ju tvungen att snoka på allt som fanns där Generad

gwen
0

Uäääch, såg ni den där nakenkatten, eller vad de nu heter? I galleri 2… *ful* Söta illrar hade ni iaf! Vincent va ju en riktigt bamsing! :-D

skrellet
0

ja den som såg ut som yoda Skrikandes

ja vincent är en riktig biff. vi har ingen bra våg. men våran badrumsvåg säger att han väger över 2 kilo. och han är bara 7 månader gammal Förvånad

Veronica
0

Då lär vi hamna där snart också…kanske =) Var och vaccinerade Klumpen och kastrerade Mini idag och det togs kort =)

Amor vincit omnia

Flisa
0

kollade på fotona.. jag tycker ni blev riktigt fina båda två du och chiquita :)

Flisa
0

2# ååh ja! vackraste katt jag sett på länge Kyss älskar såna..

gwen
0

#3 och 4, *garvar högt*  Oj oj oj, väger de så mycket. Blir alltid lika förvånad när jag hör det om hanar, och ännu värre chockad när man tar i en hane. Jag har ju bara haft honor på mellan 600-900gram så 2 kilo är rätt biffigt. Coolt.